تعمیر ظرفشویی ال جی

گارانتی تعمیرات ال جی

دیجی تعمیرکار با تخصص بالای خود در امر تمعیر ماشین ظرفشویی الجی اقدام به اعطای گارانتی معتبر تعمیرات برای خدمات خود می کند. تماس با ما و یا تکمیل فرم درخواست تعمیرات گام نخست در بهبود وسایل خانه شما در برند ال جی می باشد.

شعبه شمال

شعبه شرق

شعبه غرب

تعمیر ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی

لیست هزینه خدمات
  • تعویض موتور 800T
  • تعویض پمپ 700T
  • تعویض المنت 400T
  • نصب و آموزش طریقه استفاده 350T

ظرفشویی دستگاهی است که در سالیان اخیر مورد توجه مصرف کنندگان لوازم خانگی قرار گرفته است. همانطور که از نامش مشخص است این ماشین ظرف های شما را به خوبی می‌شوید. متاسفانه گاهی به مرور زمان و یا آسیب هایی که اجزای آن پیدا می کنند، دچار خرابی و ایراد می شود که باید حتماً به تعمیر آن پرداخت. شما عزیزان می توانید در صورت بروز هرگونه مشکلی در ماشین ظرفشویی ال جی ، با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید و یا از طریق وبسایت این مجموعه سفارش تعمیر ظرفشویی ال جی خود را ثبت نمایید. کارشناس مربوطه این مجموعه به سوالات شما پاسخ خواهد داد و در صورت لزوم برای تعمیر ماشین ظرفشویی در اسرع وقت اقدام خواهد کرد. در ادامه به برخی از ایرادات رایج و شیوه نگهداری درست از ماشین ظرفشویی ال جی خواهیم پرداخت.

تعمیر ظرفشویی ال جی

ایرادات رایج ماشین ظرفشویی ال جی

مشکلاتی که برای ماشین ظرفشویی ال جی شما پیش می‌ آید، پرتکرار و رایج است. یعنی معمولا سایر کاربران نیز با این ایرادات رایج مواجه می شوند.  با هم چند نمونه از آنها را مرور می کنیم.

روشن نشدن دستگاه

اگر متوجه شدید که دستگاه شما روشن نمی شود و شروع به کار نمی کند، ممکن است دو شاخه به درستی به پریز متصل نشده باشد. شاید هم فیوز سوخته و یا پریده باشد. در هر صورت شما باید دوشاخه را بررسی کنید و مطمئن شوید که جریان برق به دستگاه می رسد.  اگر دستگاه روشن شد اما کار نکرد، ممکن است درب به خوبی بسته نشده باشد. شاید هم دکمه استارت Start را نزده اید.

صدای زیاد دستگاه

اگر متوجه این موضوع شدید که ماشین ظرفشویی ال جی شما سر و صدای زیادی تولید می کند، می توانید به به وجود ایراد در پمپ ظرفشویی‌ و یا وجود ایراد در بازوهای آبپاش شک کنید. درست قرار ندادن ظروف نیز ممکن است باعث ایجاد سر و صدای زیاد شود. حتما باید کارشناس مربوطه دستگاه شما را بررسی کند؛ ممکن است که نیاز به تعمیر و یا تعویض پمپ ظرفشویی باشد. شاید با عوض کردن حلقه یاتاقان و بست بازوهای آبپاش مشکل ماشین برطرف شود. همواره به یاد داشته باشید ظروف را طوری در دستگاه قرار دهید که برخوردی با بازوی آبپاش نداشته باشند.

چرخش نامناسب

چرخش نامناسب در بازوهای آبپاش یکی از مشکلات دیگری است که ممکن است برای دستگاه شما پیش بیاید. اگر با این ایراد مواجه شدید حتما روزنه های این بازوها را تمیز کنید زیرا احتمالاً توسط تکه های غذا مسدود شده است.

نارضایتی از شستشو

اگر شستشو مثل همیشه نیست و رضایت شما را جلب نمی‌کند، باید چند نکته را بررسی کنید. ابتدا این را بررسی کنید که میزان مواد شوینده ای که شما از آن استفاده می کنید کم یا زیاد نباشد. این امکان نیز وجود دارد که شما ظروف را به درستی در ماشین ظرفشویی ال جی نچیده باشید. یا حتی ممکن است بیش از ظرفیت دستگاه در آن ظرف گذاشته باشید. امکان دیگر این است که فیلتر ها مسدود شده باشند. شاید هم بازوهای آبپاش مسدود شده‌ اند. امکان دیگر این است که برنامه نامناسبی را انتخاب کرده باشید. پس اگر از شستشو رضایت ندارید بهترین کار این است که با دیجی تعمیرکار تماس گرفته و از یک متخصص کمک بخواهید تا سریعترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما را متوجه شود و آن را تعمیر کند.

نگهداری برای جلوگیری از تعمیر ظرفشویی ال جی

برای این که بتوانید تا حد ممکن از خراب شدن ماشین ظرفشویی ال جی جلوگیری کنید، باید نگهداری خوبی از آن داشته باشید. اما چگونه؟ یکی از راه های مناسب این است که در بازه های زمانی منظم دستگاه خود را تمیز کنید. همواره ظروف را به طور مرتب داخل محفظه ظرفشویی بچینید. تمیز کردن فیلتر ظرفشویی و بازوهای آبپاش را فراموش نکنید. به یاد داشته باشید که بیشتر از ظرفیت ماشین ظرفشویی ال جی آن را پر از ظرف نکنید. نگران نباشید که بخش تعمیرات ال جی در کنار شما خواهد بود.

قبل از اینکه ظروف را داخل قفسه ماشین ال جی قرار دهید، حتما باقیمانده غذا را از روی آنها پاک نمایید. از نمک ظرفشویی و جلادهنده استفاده کنید و این نکته را نیز به خاطر بسپارید که مواد شوینده ای که از آن برای شستن ظرف ها استفاده می کنید باید با کیفیت باشد. بهتر است بعد از هر نوبت شستشو، دیواره ها و لاستیک دور درب ماشین ظرفشویی ال جی را خشک نمایید. با رعایت نکاتی که گفته شد می توانید تا حد زیادی از خرابی و ایرادات دستگاه خود جلوگیری کنید.

کد خطا ظرفشویی ال جی

کدهای خطا

کد خطا و یا ارور ماشین لباسشویی ال جی به شما نشان می دهد که دستگاه شما دچار چه مشکلی شده است. اینگونه شما یا تکنسین مربوطه متوجه مشکل خواهید شد و برای تعمیر اقدام خواهید کرد. با هم چند نمونه از این کدهای خطا را مرور خواهیم کرد.

کد خطا  OE

وقتی در تخلیه آب ماشین ظرفشویی ال جی مشکلی به وجود می آید، این ارور را مشاهده خواهید کرد. شلنگ تخلیه را بررسی کنید اگر خم شدگی یا هر گونه ایراد دیگری در آن مشاهده کردید، آن را برطرف کنید. پمپ تخلیه را نیز بررسی کنید تا انسداد و اشکال خاصی در آن وجود نداشته باشد. سوئیچ شناور را بررسی کنید زیرا شاید وجود یک جسم خارجی باعث توقف آن شده است. این امکان نیز وجود دارد که در موتور پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی ال جی شما مشکلی به وجود آمده باشد. در هر صورت دستگاه باید توسط یک تکنسین ماهر بررسی و چک شود.

کد خطا AE

وقتی این کد را روی دستگاه ظرفشویی خود می بینید که سنسور نشتی، وجود نشتی را اعلام می‌کند. آب ناشی از نشتی را تخلیه کنید و با یک پارچه مانند حوله  خشک کنید تا امکان چک کردن به وجود بیاید. ممکن است لوله کنار موتور شکسته باشد. شاید هم سنسور شناور دچار مشکل شده باشد. امکان معیوب بودن پمپ تخلیه نیز وجود دارد.

کد خطا  E1

اگر روی ماشین ظرفشویی ال جی شما این کد خطا نشان داده شد به درست نصب نشدن ماشین شک کنید. شاید درب ماشین ظرفشویی شما به خوبی بسته نشده باشد. امکان بارگیری نا مناسب و البته درست نچیده نشدن ظروف در قفسه نیز وجود دارد. شاید هم در انتخاب مواد شوینده دقت کافی را نکرده اید. ممکن است مشکلی در پمپ تخلیه به وجود آمده باشد و یا سیستم تخلیه دچار نشتی شده باشد. این ارور وقتی که تنظیم یا مونتاژ، مناسب و درست نیست، نیز دیده می‌ شود. کدهای خطای بیشتری نیز وجود دارد که می توانید با تماس با کارشناسان تعمیر ظرفشویی ال جی دیجی تعمیرکار، خطای روی دستگاه خود را اعلام کنید و راهنمایی تکنسین این مجموعه برخوردار شوید.

0/5 (0 نظر)

چرا دیجی تعمیرکار؟

برای تعمیرات ماشین ظرفشویی خود می توانید از متخصصین دیجی تعمیرکار استفاده نمایید و دلیل ما برای انجام خدمات دستگاه شما چیست ؟

_

خدمات تخصصی

تعمیرات لوازم خانگی در دیجی تعمیرکار زیر نظر متخصص آموزش دیده و متبهر انجام می شود.

_

قیمت مناسب

قیمت مناسب و منصفانه از تعهدات ما به مشتریان می باشد.

_

تامین قطعات

چنانچه تعمیر یخچال شما نیاز به تامین قطعه اورجینال داشته باشد، دیجی تعمیرکار این وظیفه را بر عهده دارد.

_

گارانتی تعمیرات

تعمیرات انجام شده توسط گروه دیجی تعمیرکار به صورت کتبی گارانتی خواهد شد.

نظرات مشتریان 

سوالات متداول

سوالاتی که در ذهن شما می باشد...

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی چقدر می شود؟

هزینه تعمیرات و خدمات انجام شده بروی ظرفشویی با توجه به نوع خدمات و برند مشخص میگردد. همچنین در صورت نیاز به قطعه با صلاح دید مشتری و مشورت شما اقدام به تعویض قطعه خواهد شد.

آیا پس از تعمیرات، گارانتی ارائه می شود؟

بله. پس از انجام کامل تعمیرات، گارانتی معتبر دیجی تعمیرکار خدمت شما ارائه خواهد شد تا خیال شما از اصالت و صحت انجام کار مطمعن باشد. دیجی تعمیرکار این مورد را حق مسلم مشتریان خود می داند.

تعمیرات ظرفشویی در چه برندهایی انجام می شود؟

تعمیرات در برندهای که در بخش فوقانی صفحه گفته شده است، انجام می پذیرد و در الباقی برندها با بررسی های بیشتر انجام خواهد شد. دیجی تعمیرکار متعهد به انجام خدمات به صورت اصولی می باشد لذا قبل از تعمیرات، بررسی های تخصصی را انجام خواهد داد.

اگر از تعمیرات راضی نباشیم ... ؟

در صورتی که بعد از انجام خدمات توسط متخصصین دیجی تعمیرکار، مشکل یا نارضایتی برای مشتری وجود داشه باشد می توانید با بخش روابط عمومی دیجی تعمیرکار تماس گرفته و نارضایتی خود را اعلام نمایید. در صورت صحت ادعای مشتری و در اسرع وقت تمام ضررهای مادی جبران خواهد شد و یا خدمات توسط متخصصی دیگر ارائه خواهد شد.

زمان حضور تعمیرکار در محل چگونه مشخص می شود؟

پس از تماس مشتری با دیجی تعمیرکار برای تعمیر ماشین ظرفشویی، زمان حضور متخصص در محل با هماهنگی مشتری انجام خواهد شد و بهترین زمان از نظر شما برای این کار انتخاب خواهد شد.

ارسال درخواست




    خانهتعمیرات