تعمیر ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی از جمله مهم ترین و رایج ترینلوازم خانگی می باشد که می بایست به خوبی و ظرافت با آن برخورد شود. سرویس های دوره این دستگاه می بایست تحت نظر متخصصین صورت پذیرد. در صورتی که دستگاه نیاز به تعمیرداشته باشد، خود وارد عول نشوید و حتما با سرویس کاران خود مشورت نمایید. دیجی تعمیرکار با چندین سال تجربه در امر سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی در خدمت شما می باشد.

شعب دیجی تعمیرکار

برای ارائه خدمات سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن، شعب مختلفی را نقاط اصلی شهر تهران ایجاد نموده ایم تا بر سر عهد خود با شما باشیم، تنها کافیست با نزدیک ترین شعبه ما تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال حاضر باشیم.

 

شعبه شمال

شعبه شرق

شعبه غرب

_

برند ماشین ظرفشویی خود را انتخاب کنید

برای ارائه خدمات تخصصی و راهنمایی کاربران، اقدام به راه اندازی بخش تخصصی تعمیر یخچال در برندهای مختلف نموده ایم. اگر یخچال شما در برندهای زیر نمی باشد، کافیست تنها یک تماس برقرار کنید.

ماشین ظرفشویی

لیست هزینه خدمات
  • تعویض موتور 800T
  • تعویض پمپ 700T
  • تعویض المنت 400T
  • نصب و آموزش طریقه استفاده 350T

چرا دیجی تعمیرکار؟

_

خدمات تخصصی

تعمیرات لوازم خانگی در دیجی تعمیرکار زیر نظر متخصص آموزش دیده و متبهر انجام می شود.

_

قیمت مناسب

قیمت مناسب و منصفانه از تعهدات ما به مشتریان می باشد.

_

تامین قطعات

چنانچه تعمیر یخچال شما نیاز به تامین قطعه اورجینال داشته باشد، دیجی تعمیرکار این وظیفه را بر عهده دارد.

_

گارانتی تعمیرات

تعمیرات انجام شده توسط گروه دیجی تعمیرکار به صورت کتبی گارانتی خواهد شد.

_

تعمیرات و سرویس ظرفشویی

با صنعتی شدن جوامع دیگر کم‌تر کاری است که تنها به صورت دستی قابل انجام باشد، چراکه امروزه ماشین‌ها جای نیروی انسانی را گرفته‌اند و با سرعت بیش‌تر و کیفیت عالی‌تر همان کار را انجام خواهند داد. جالب است بدانید ماشین ظرفشویی که این روزها در آشپزخانه جای به خصوصی یافته است، برای نخستین بار در سال ۱۸۸۶ توسط بانویی به نام جوزفین کاکرن اختراع شد و سپس طی گذشت زمان توسط کمپانی‌های مختلف تولید و کم کم ارتقا داده شد تا به مرحله پیشرفت کنونی رسید. شستن ظرف‌ها توسط ماشین ظرفشویی با سهولت بیشتر صورت گرفته و در نهایت نتیجه مطلوب نیز حاصل خواهد شد. در حال حاضر ماشین‌های ظرفشویی در ایران نیز جایگاه خود را یافته و در بسیاری منازل ایرانی وجود دارد.در صورت نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی خود می توانید از متخصصین دیجی تعمیرکار کمک بگیرید.

اهمیت حضور ماشین ظرفشویی

استفاده از ماشین ظرفشویی به سلامت پوست کمک شایانی کرده و همچنین موجب ضدعفونی بهتر ظروف می گردد. البته لازم به ذکر است ماشین‌های ظرفشویی تنها مصارف خانگی نداشته بلکه در سایز بزرگ با قدرت بیشتر برای رستوران‌ها نیز طراحی شده‌اند.

گفتنی است ماشین‌های ظرفشویی هر چقدر هم که پیشرفته و مدرن باشند باز هم از بروز خطا مصون نیستند و احتمال خرابی آن‌ها وجود دارد. تنها باید در نظر داشت برای تعمیر ماشین ظرفشویی باید عاقلانه وارد عمل شد و بدون دستکاری دستگاه در اسرع وقت با تعمیرگاه دیجی تعمیر کار تماس گرفت. در حقیقت گاهی دست‌کاری‌های غیر تخصصی مشکل را مضاعف کرده و کار را خراب‌تر می‌کنند. دیجی تعمیرکار با ارائه خدمات ویژه انواع ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی را با بهترین کیفیت تعمیر می‌کند. تنها کافی است با متخصصان دیجی تعمیرکار تماس بگیرید تا مشکل ماشین ظرفشویی‌تان در اسرع وقت حل شود.

کمپانی‌های تولیدکننده ماشین ظرفشویی

همان‌طور که مستحضر هستید ماشین‌های ظرفشویی با برندهای مختلفی در بازار موجودند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ لذا با آگاهی از آپشن‌های دستگاه و نحوه عملکرد آن‌ها می‌توان طول عمر ماشین ظرفشویی را افزایش داد. برخی از پرفروش‌ترین ماشین‌های ظرفشویی از برند‌های زیر هستند که مختصرا به آن‌ها می‌پردازیم:

ماشین ظرفشویی ال جی

ال جی یکی از برند‌های معروف در زمینه تولید ماشین ظرفشویی است که مهم‌ترین ویژگی محصولات این برند عملکرد دقیق است. گفتنی است ماشین ظرفشویی‌های مارک ال جی بدون سر و صدا بوده و این امر نمایان‌گر عملکرد صحیح قطعات آن است. ماشین ظرفشویی ال جی مجهز به فناوری بخار بوده و همین امر موجب کیفیت عملکرد آن است. در حقیقت پاکیزگی ظروف نتیجه سیستم پیشرفته است که کمپانی کره‌ای ال جی این امر را محقق کرده است. برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی می‌توانید روی تخصص تکنسین‌های تیم دیجی تعمیرکار حساب کنید.

ماشین ظرفشویی سامسونگ

سامسونگ برندی است که با کیفیت عالی چنان نظر کاربران را به خود جلب کرده است که برای خرید محصولات برقی نام سامسونگ برای اطمینان از کیفیت، کفایت می‌کند. محصولات برقی این کمپانی کره‌ای در بازار ایران طرفداران بسیاری دارد. ماشین ظرفشویی‌های سامسونگ با مصرف انرژی بهینه از لحاظ مصرفی بسیار مقرون به صرفه هستند و دارای قابلیت باز شدن درب خودکارند که این امر برای تسریع و کیفیت بخشی به شستشوی ظروف بسیار کاربردی است.برای تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ می‌توانید روی تخصص تکنسین‌های تیم دیجی تعمیرکار حساب کنید.

 

ماشین ظرفشویی کنوود

ماشین ظرفشویی کنوود با استفاده از فناوری نوین و تکنولوژی به روز در عملیات شستشو تغییری اساسی به وجود آورده و همین امر زمان شستشوی ظروف را تا حد زیادی کاهش داده است. گفتنی است این مدل ماشین‌های ظرفشویی دارای کنترل درجه سختی آب هستند و می‌توان توسط دکمه‌هایی که بر روی پنل آن وجود دارد، به آسانی نوع شستشو و زمان را تنظیم کرد.

 

ماشین ظرفشویی فلر

ماشین ظرفشویی فلر از جمله محصولات کارا و زیبای این برند است که دارای آپشن‌های متعددی است که مصرف‌کنندگان همواره از آن‌ها ابراز رضایت می‌کنند. برند فلر معمولا جزو برندهای پیشنهادی به افرادی است که می‌خواهند ماشین ظرفشویی بخرند، چرا که این محصول با جدیدترین تکنولوژی روز با نهایت ظرافت تولید و عرضه شده است.

 

ماشین ظرفشویی جنرال

ماشین ظرفشویی جنرال نیز یکی از محصولات قدرتمند این برند است. این محصول کم‌تر دچار مشکل شده ولی تعمیر آن توسط تعمیرکاران حرفه‌ای دیجی تعمیرکار به سادگی میسر است.

 

ماشین ظرفشویی بکو

محصولات برقی ساخت کشور ترکیه در بازار ایران بسیار پرفروش هستند. یکی از برندهای معتبر این منطقه، برند بکو است که ماشین ظرفشویی‌هایی با قابلیت‌های استثنائی به بازار عرضه کرده است. این محصول در ابعاد متفاوت با ظرفیت‌های گوناگون بسته به نوع نیاز قابل خریداری است. امکانات ماشین ظرفشویی بکو، ساخت ظریف آن را می‌رساند و از این رو تعمیر آن نیز نیاز به تخصص دارد. چنان‌چه ماشین ظرفشویی شما از برند بکو است، برای تعمیر آن می‌توانید از خدمات دیجی تعمیرکار استفاده کنید.

 

ماشین ظرفشویی زیمنس

ماشین ظرفشویی‌های برند زیمنس اغلب در آشپزخانه‌های لوکس و زیبا جایگاه مخصوص به خود را دارند. کمپانی زیمنس ماشین ظرفشویی‌های هوشمند خود را در سراسر جهان به فروش می‌رساند و قطعات آن نیز تنها در تعمیرگاه‌های دیجی تعمیر کار وجود دارد. دیجی تعمیرکار به عنوان تعمیرگاه دیجی تعمیر کار انواع ماشین ظرفشویی از قطعات فابریک و اصلی برای تعمیر ماشین ظرفشویی استفاده می‌کند.

 

ماشین ظرفشویی بوش

محصولات آلمانی همواره مورد توجه خیل کثیری قرار دارند که کیفیت را اولویت خرید قرار می‌دهند. ماشین ظرفشویی بوش نیز محصول کشور آلمان است و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

 

ماشین ظرفشویی دوو

تعمیر ماشین ظرفشویی دوو نیز توسط تعمیرکاران حرفه‌ای دیجی تعمیرکار میسر است و بدون نیاز به جا به جایی محصول، تعمیرات انجام می‌گیرد.

ماشین ظرفشویی فیلیپس، ماشین ظرفشویی جنوا، ماشین ظرفشویی مجیک، ماشین ظرفشویی هایسنس، لایف، صنام، تکنو، شارپ، کندی، ویرپول، میدیا، فاگور و… و به طور کلی تمام برندهای ماشین ظرفشویی هم اینک توسط تعمیرکاران حرفه‌ای دیجی تعمیرکار با تعمیر برنامه ریزی شده و تخصصی قابل تعمیر هستند.

 

نکات استفاده بهتر از ظرفشویی

برای افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی و استفاده بهتر از این دستگاه کاربردی رعایت نکات زیر ضروری است:

مرتب دستگاه را چک کنید.
واشر دور درب و قسمت لولا را تمیز کنید.
از نمک ارجینال و اصلی استفاده کنید.
بهتر است برای مصرف بهینه، ماشین ظرفشویی را از یخچال دور نگه دارید.
برنامه صحیح برای شستشو انتخاب کنید.
حدودا پس از هر ۶۰ بار استفاده از ماشین ظرفشویی، از جرم‌گیر مایع استفاده کنید.
توری دستگاه را مرتب چک کرده و آن را تمیز نگه دارید.
بهتر است ظرفیت آن را کامل پر کنید.
به میزان لازم از پودر و مواد شوینده استفاده کنید.

رعایت این نکات موجب می‌شود تا ماشین ظرفشویی با کیفیت بهتر کار کند و همچنین کم‌تر نیاز به تعمیر آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است چنان‌چه به تعمیر ماشین ظرفشویی احتیاج باشد، بهتر است با تکنسین متخصص تماس گرفته و از تعمیرگاه دیجی تعمیر کار اقدام کرد. متخصصین دیجی تعمیرکار به عنوان تعمیرگاه دیجی تعمیر کار ماشین ظرفشویی قادر به تعمیر ماشین ظرفشویی بدون نیاز به حمل و نقل و خروج دستگاه از منزل هستند.

 

مشکلات متداول ماشین‌های ظرفشویی

ماشین‌های ظرفشویی از برند‌های مختلفی تولید شده و به بازار عرضه شده‌اند که هریک ویژگی‌های خاص خود را دارند، اما در یک نگاه کلی برخی ایرادات متداول بر آن‌ها عارض می‌شود که نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی را ایجاد می‌کنند. گاهی برخی ایرادات در صورت مشاهده و جلوگیری به آسانی قابل حل هستند ولی چنان‌چه نادیده گرفته شوند و مدت‌ها از خرابی یک قطعه بگذرد ممکن است به سایر قطعات نیز آسیب وارد شود و یا حتی به طور کلی ماشین ظرفشویی دیگر قابل استفاده نباشد.

برخی از مشکلاتی که از ماشین ظرفشویی توسط مصرف کنندگان ذکر شده‌اند به شرح زیر هستند:

پس از شستشو ظروف به خصوص لیوان‌ها تمیز شسته نمی‌شوند و بر روی آن‌ها لکه چربی و یا غذا باقی می‌ماند.
سیستم تخلیه آب کار نمی‌کند و آب درون دستگاه باقی می‌ماند.
دستگاه با این‌که به برق متصل است اما روشن نمی‌شود.
کلید‌هایی که بر روی پنل دستگاه ماشین ظرفشویی قرار دارند، به درستی کار نمی‌کنند.
ظروف خیس باقی می‌مانند و خشک نمی‌شوند.
هنگام عملیات شستشو، ماشین ظرفشویی صداهای ناهنجاری می‌دهد.
درب ماشین ظرفشویی به درستی قفل نمی‌شود.
هنگام آب‌گیری و یا شستشو از ماشین ظرفشویی آب نشت می‌شود.
دستگاه بوی بدی گرفته است و آن را به ظروف منتقل می‌کند.
ورود و خروج آب هماهنگی لازم را ندارد.
چرخه شستشو با تنظیمات نا متعارف است.
قفسه متحرک دستگاه، نمی‌چرخد.
و…

بروز این‌گونه مسائل پس از مدتی استفاده از ماشین ظرفشویی کاملا متداول است و جای نگرانی نیست، چراکه  با یک تماس با دیجی تعمیرکار، متخصص کار آزموده در محل حاضر شده و در کم‌ترین زمان ممکن تعمیر ماشین ظرفشویی را با تضمین کیفیت انجام خواهد داد.

چنان‌چه از خرابی دستگاه اطمینان ندارید و تنها احتمال خرابی می‌دهید نیز می‌توانید از مشاوره متخصصان دیجی تعمیرکار بهره ببرید و مشکل ماشین ظرفشویی خود را در کم‌ترین زمان ممکن حل کنید.

 

مزایای تماس با دیجی تعمیرکار

چنان‌چه برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود از هر برندی که باشد نیاز به تعمیرکار متخصص دارید، بهتر است بدانید دیجی تعمیرکار با اختصاص بخش مهمی از نیروی خود به این امر برای حل مشکل شما آماده است. متخصصان دیجی تعمیرکار با داشتن مهارت کافی قادر به حل تمام مشکلات و خطاهای انواع ماشین‌های ظرفشویی چه قدیمی و چه جدید هستند.

از جمله مهم‌ترین مزایای تماس با دیجی تعمیرکار ارسال تعمیرکار به محل است و در این صورت عملیات تعمیر زیر نظر خودتان انجام خواهد گرفت، بنابراین نگران تعویض قطعه و یا مسائل این‌چنینی نخواهید بود؛ همچنین تعمیرکار متخصص با ارائه نکات مهم و کاربردی و آموزش نحوه استفاده صحیح شما از از پرداخت هزینه مجدد برای تعمیرات بی نیاز خواهد کرد.

اولویت تعمیر به جای تعویض قطعات نیز از دیگر نکات مهم است که موجب کاهش چشمگیر هزینه‌های شما شده‌ و گفتنی است در صورت نیاز به تعویض قطعه نیز، برای تعمیر ماشین ظرفشویی از هر برندی که باشد تنها از قطعات اصلی و فابریک استفاده می‌کنند.

دیجی تعمیرکار در کنار ارائه خدمات ویژه، تخصصی و دقیق، برای جلب رضایت مشتریان ضمانت معتبر نیز ارائه می‌دهد و کارشناسان آن در کم‌ترین زمان ممکن عملیات تعمیر را به بهترین نحو به سرانجام می‌رسانند.

 

سخن آخر دیجتی تعمیرکار

شستن ظرف‌ها همیشه کاری خسته کننده است و علاوه بر این تماس با آب و مواد شوینده قوی برای پوست دست مشکلاتی به بار می‌آورد. استفاده از ماشین ظرفشویی برای شستن ظرف‌ها با دقت بیشتر و سرعت بالاتر بدون آسیب به پوست دست‌ها ایده‌ای بسیار کار آمد است. امروزه انواع ماشین‌های ظرفشویی به صورت توکار و یا رومیزی از برند‌های مختلف در خانه‌ها وجود دارد. در ساخت تمام این دستگاه‌ها ظرافت بالایی به کار رفته است که در صورت استفاده نادرست و یا سهوا ممکن است به طورکلی دستگاه از کار بیفتد و یا بخشی از عملکرد آن با اختلال مواجه شود. گفتنی است ماشین ظرفشویی‌های جدید نیز با این‌که با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده‌اند اما از بروز خطا مصون نیستند.

در صورت بروز هرگونه خطا تنها کافی است با تعمیرگاه دیجی تعمیر کار دیجی تعمیرکار تماس بگیرید و از مزایای شگفت انگیز این مجموعه مثل: اعزام تکنسین به محل، تعمیر ماشین ظرفشویی در اسرع وقت با تخصص و نهایت دقت، هزینه مقرون به صرفه و… بهره کافی ببرید. آخرین مقاله دیجی تعمیرکار با نام نحوه تمیز کردن فیلتر ظرفشویی را مطالعه نمایید.

نمایش بیشتر نمایش کمتر

نظرات مشتریان 

_

ما در برند های زیر خبره هستیم!

دیجی تعمیکار با ترتبیت نیروهای متخصص در امر تعمیر و سرویس ماشین های ظرفشویی در کنار شما می باشد تا دستگاه شما فارغ از هر نوع برندی که دار به صورت علمی و با مهارت بالا تعمیر شود. از این رو دیجی تعمیکار با تکیه به سرمایه های انسانی خود در برندهای زیر خبره می باشد.

ال جی

ظرفشویی ال جی

ظرفشویی ال جی یکی از بهترین برندهای حال حاضر در بازار ایران می باشد که مانند هر برند و دستگاه دیگر نیاز به مراقبت ویژه دارد. از این رو چنانچه دستگاه شما دچار ایراد شده باشد می توانید با ثبت درخواست خود اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی خود نمایید. پس از انجام تعمیرات نیز گارانتی تعمیرات خدمت شما ارائه خواهد شد.

بوش

ظرفشویی بوش

ظرفشویی بوش از جمله بهترین ظرفشویی ها موجود در آشپزخانه های ایرانی می باشد. این برند آلمانی نیاز به مراقبت های ویژه دار و چنانچه مورد خرابی قرار گیرد نیاز به نیروهای متخصص برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش خواهید داشت. شما می توانید برای ثبت سفارش تعمیرات به صورت تلفنی و یا مکتوب در سایت اقدام نمایید.

سامسونگ

ظرفشویی سامسونگ

سامسونگ برند کره جنوبی که طرفداران زیادی را در ایران و ماشین ظرفشویی آن نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. دیجی تعمیرکار با راه اندازی دپارتمان تعمیرات سامسونگ اقدام به آموزش نیروهای با انگیزه برای تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ کرده است و شما می توانید از خدمات این واحد به راحتی استفاده نمایید .

دوو

ظرفشویی دوو

ماشین ظرفشویی دوو از بهترین برندهای این دستگاه در ایران می باشد که مراقبت از آن و انجام خدمات تعمیراتی همواره با حساسیت بالایی همراه بوده است. تکنسین های دیجی تعمیرکار نیز این حساسیت را درک کرده اند و برای تعمیر ماشین ظرفشویی دوو نیز تجربه و دانش خود را ارتقا داده اند. برای ثبت سفارش تماس بگیرید.

سوالات متدوال

دغدغه های شما را درک میکنیم و پاسخگوی نیاز هستیم ...

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی چقدر می شود؟

هزینه تعمیرات و خدمات انجام شده بروی ظرفشویی با توجه به نوع خدمات و برند مشخص میگردد. همچنین در صورت نیاز به قطعه با صلاح دید مشتری و مشورت شما اقدام به تعویض قطعه خواهد شد.

آیا پس از تعمیرات، گارانتی ارائه می شود؟

بله. پس از انجام کامل تعمیرات، گارانتی معتبر دیجی تعمیرکار خدمت شما ارائه خواهد شد تا خیال شما از اصالت و صحت انجام کار مطمعن باشد. دیجی تعمیرکار این مورد را حق مسلم مشتریان خود می داند.

تعمیرات ظرفشویی در چه برندهایی انجام می شود؟

تعمیرات در برندهای که در بخش فوقانی صفحه گفته شده است، انجام می پذیرد و در الباقی برندها با بررسی های بیشتر انجام خواهد شد. دیجی تعمیرکار متعهد به انجام خدمات به صورت اصولی می باشد لذا قبل از تعمیرات، بررسی های تخصصی را انجام خواهد داد.

اگر از تعمیرات راضی نباشیم ... ؟

در صورتی که بعد از انجام خدمات توسط متخصصین دیجی تعمیرکار، مشکل یا نارضایتی برای مشتری وجود داشه باشد می توانید با بخش روابط عمومی دیجی تعمیرکار تماس گرفته و نارضایتی خود را اعلام نمایید. در صورت صحت ادعای مشتری و در اسرع وقت تمام ضررهای مادی جبران خواهد شد و یا خدمات توسط متخصصی دیگر ارائه خواهد شد.

زمان حضور تعمیرکار در محل چگونه مشخص می شود؟

پس از تماس مشتری با دیجی تعمیرکار برای تعمیر ماشین ظرفشویی، زمان حضور متخصص در محل با هماهنگی مشتری انجام خواهد شد و بهترین زمان از نظر شما برای این کار انتخاب خواهد شد.

ارسال درخواست




    خانهتعمیرات