تعمیر ماشین لباس شویی

دیجی تعمیرکار به عنوان تعمیرگاه معتبر و به همراه ضمانت نامه و گارانتی ماشین لباسشویی دارای تیمی تخصصی در زمینه‌ی تعمیر انواع ماشین‌های لباسشویی است. ماشین لباسشویی شما از هر برندی که باشد، اگر دچار مشکل شد می‌توانید تلفن را بردارید و با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید. متخصصان ما در کم‌ترین زمان راهی منزل‌تان شده و در برابر چشمان‌تان اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی خواهد کرد.

شعب دیجی تعمیرکار

برای ارائه خدمات سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن، شعب مختلفی را نقاط اصلی شهر تهران ایجاد نموده ایم تا بر سر عهد خود با شما باشیم، تنها کافیست با نزدیک ترین شعبه ما تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن برای تعمیر لباسشویی حاضر باشیم.

 

شعبه شمال

شعبه شرق

شعبه غرب

_

برند ماشین لباس شویی خود را انتخاب کنید

برای ارائه خدمات تخصصی و راهنمایی کاربران، اقدام به راه اندازی بخش تخصصی تعمیر لباس شویی در برندهای مختلف نموده ایم. اگر دستگاه شما در برندهای زیر نمی باشد، کافیست تنها یک تماس برقرار کنید.

 

ماشین لباس شویی

لیست هزینه خدمات
  • تعویض شیر لباس شویی 150T
  • تعویض لاستیک دور درب از 350T تا 450T
  • تعویض پمپ تخلیه 400T
  • تعویض موتور از 400T تا 550T
  • تعویض میکرو سوئیچ 300T
  • نصب و آموزش طریقه استفاده 350T

چرا دیجی تعمیرکار؟

_

خدمات تخصصی

تعمیرات لوازم خانگی در دیجی تعمیرکار زیر نظر متخصص آموزش دیده و متبهر انجام می شود.

_

قیمت مناسب

قیمت مناسب و منصفانه از تعهدات ما به مشتریان می باشد.

_

تامین قطعات

چنانچه تعمیر لباسشویی شما نیاز به تامین قطعه اورجینال داشته باشد، دیجی تعمیرکار این وظیفه را بر عهده دارد.

_

گارانتی تعمیرات

تعمیرات انجام شده توسط گروه دیجی تعمیرکار به صورت کتبی گارانتی خواهد شد.

_

توضیحات تعمیر لباسشویی

امروز در همین ایرانِ خودمان، در بسیاری از خانه‌ها، ماشین لباسشویی به یکی از اصلی‌ترین لوازم خانگی تبدیل شده و واقعاً اوضاع به گونه‌ای است که کم‌تر خانه‌ای پیدا می‌شود که ماشین لباسشویی در آن وجود نداشته باشد. اما با وجودی که در تکنولوژی ساخت لباسشویی پیشرفت‌های زیادی حاصل شده، باز هم تعداد دستگاه هایی که با مشکل مواجه می‌شوند و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی پیدا می‌کنند بسیار است. آن‌چه که در این بین حائز اهمیت است این است که تعمیرات به دست افراد متخصص و کاربلد سپرده شود؛ در غیر این صورت احتمال آن که اوضاع بدتر شود نیز وجود دارد.

واحد تعمیرات لباسشویی دیجی تعمیرکار

دیجی تعمیرکار به عنوان تعمیرگاه معتبر و به همراه ضمانت نامه و گارانتی ماشین لباسشویی دارای تیمی تخصصی در زمینه‌ی تعمیر انواع ماشین‌های لباسشویی است. ماشین لباسشویی شما از هر برندی که باشد، اگر دچار مشکل شد می‌توانید تلفن را بردارید و با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید.

با تماسِ شما، متخصصان دیجی تعمیرکار در کم‌ترین زمان راهی منزل‌تان شده و در برابر چشمان‌تان اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی خواهد کرد. در ادامه به برخی از برندهای لباسشویی که محصولات‌شان توسط متخصصین دیجی تعمیرکار قابل تعمیر است اشاره خواهد شد.

نکات استفاده‌ی بهتر از ماشین لباسشویی

عمده‌ترین علتی که موجب بروز مشکل در ماشین لباسشویی می‌شود، عدم استفاده‌ی صحیح است. در صورتی که ماشین لباسشویی به شکلی صحیح مورد استفاده قرار گیرد به احتمال کمتری ممکن است مشکلی در ماشین لباسشویی به وجود آید. بنابراین بهتر است نکات زیر را برای استفاده‌ای بهتر از ماشین لباسشویی در عمل به کار گیرید:

  1. ماشین لباسشویی را در نزدیکی یخچال، اجاق گاز و ماکروفر قرار ندهید. بهتر است بین این دستگاه‌ها لااقل 20 سانتی متر فاصله باشد.
  2. دوشاخه‌ی ماشین لباسشویی را به طور مستقیم به پریز برق بزنید. ضمناً دوشاخه باید به شکل مستقیم به پریز برق شهری متصل شود. این پریز بهتر است از نوع ارت دار (اتصال به زمین) باشد.
  3. هر بار پس از شستشوی لباس‌ها، درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید.
  4. همواره مطمئن شوید که ماشین لباسشویی تراز است. تراز نبودن ماشین لباسشویی هم افزایش سروصدای آن را در پی دارد و هم آن که موجب می‌شود مصرف انرژی دستگاه زیاد شود.
  5. اگر کودک در منزل دارید، نباید اجازه دهید به ماشین لباسشویی دسترسی داشته باشد. در کل هر موقع که ماشین لباسشویی روشن بود، بهتر است قفل کودک آن را فعال کنید.
  6. هر زمان که ماشین لباسشویی مشغول کار است، به هیچ عنوان اقدام به تغییر ولوم تایمر ماشین لباسشویی نکنید.
  7. توصیه می‌شود که هر چند وقت یک بار بدون آن که لباسی در دیگ ماشین لباسشویی بریزید، یک ماده‌ی حلال کلسیم را داخل آن ریخته و سپس ماشین لباسشویی را روشن کنید. این ماده می‌تواند موجب از بین رفتن رسوبات دیگ ماشین لبایسشویی شود.
  8. حین روشن بودن دستگاه، از تغییر برنامه شستشو اجتناب کنید.
  9. روی ماشین لباسشویی وسایل سنگین از جمله گلدان قرار ندهید.
  10. زمانی که ماشین لباسشویی روشن است، برای باز کردن درب آن تلاش نکنید. تلاش شما جز شکسته شدن درب لباسشویی، کار دیگری نخواهد کرد.

کمپانی‌های تولیدکننده‌ی ماشین لباسشویی

برند لباسشویی سامسونگ

سامسونگ از جمله بزرگ‌ترین کمپانی‌های جهان است که در زمینه‌ی تولید ماشین لباسشویی نیز جزو سرآمدان به شمار می‌رود. لباسشویی‌های این کمپانی کره‌ای در ایران از فروش خوبی برخوردار هستند و توانسته‌اند به منزل بسیاری از ایرانیان راه یابند. استفاده از تکنولوژی‌های روز و گاه اختصاصی، طراحی زیبا و خدمات پس از فروش مناسب از جمله ویژگی‌های مثبت ماشین‌های لباسشویی سامسونگ هستند.

امکانات لباسشویی سامسونگ

سیستم حباب ساز
سیستم Bubble Soak
سیستم عیب یاب هوشمند
سیستم اددواش
دیگ الماسه
سیستم ضد چروک
موتور دیجیتال اینورتر
هیتر سرامیکی
عیب یابی آسان
و …

سیستم حباب ساز با ساختن حباب‌هایی از آب و مواد شوینده موجب نفوذ حباب‌ها به عمق البسه شده و شستشویی بهتر را به همراه دارد. سیستم بابل سواک سبب خیساندن بیش‌تر لباس‌ها می‌شود. سیستم عیب یاب هوشند به طور خودکار اشکالات جزئی دستگاه را پیدا و برطرف می‌کند.

سیستم اددواش تنها در ماشین‌های لباسشویی گران‌قیمت سامسونگ وجود دارد و امکان اضافه‌کردن لباس به دیگ را به هنگام روشن بودن دستگاه فراهم می‌سازد. دیگ الماسه، با دارا بودن سواخ‌های ریز موجب می‌شود که لباس‌ها حین شستشو دچار مشکل نشوند. سیستم ضد چروک مانع از چروک شدن لباس‌ها حین شسته شدن می‌شود.

موتور دیجیتال اینورتر به سبب ساختار خود و برخلاف موتورهای قدیمی سروصدایی کم‌تر داشته و همچنین موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. هیتر سرامیکی نیز زودتر گرم شده و از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کند.

با همه‌ی این احوال، باز هم امکان آن وجود دارد که به سبب‌های مخلتف از جمله استفاده‌ی نادرست از ماشین لباسشویی سامسونگ، این دستگاه با مشکل مواجه شود. اگر ماشین لباسشویی سامسونگ دارید و دستگاه‌تان با مشکل مواجه شده، می‌توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ با دیجی تعمیرکار  تماس بگیرید.

لباسشویی ال جی

دیگر شرکت کره‌ای که در عرصه‌ی لوازم خانگی رقابت زیادی با سامسونگ دارد شرکت ال جی است. در زمینه‌ِی ماشین لباسشویی نیز محصولات این شرکت همپای محصولات سامسونگ در ایران به فروش می‌روند و واقعاً می‌توان این دو برند را برندهای پر فروش در زمینه‌ی ماشین لباسشویی در ایران دانست.

ماشین‌های لباسشویی ال جی نیز همواره به روز بوده و از تکنولوژی‌ها و امکانات زیادی برخوردار هستند. ضمناً خدمات پس از فروش ال جی نیز در ایران مناسب است و در این حیطه نیز رقابت زیادی با سامسونگ دارد.

امکانات لباسشویی ال جی

موتور بدون تسمه دایرکت درایو
شستشوی شبیه به شستشوی دستی
سیتسم عیب یاب هوشمند
سنسور اندازه‌گیری وزن لباس‌ها
بخار شوی ترو استیم
شستشوی توربو واش
6 حرکت شستشو
و …

موتور دایرکت درایو ال جی موجب کاهش لرزش و صدای دستگاه شده و همچنین عمر آن را افزایش داده است. با استفاده از شستشوی دستی می‌توان لباس‌هایی کاملاً تمیز از دستگاه تحویل گرفت. حالت شستشوی توربو واش نیز حالتی عالی برای کاهش زمان شستشو و در نتیجه صرفه جویی در زمان و مصرف انرژی است.

اما با همه‌ی کیفیت بالایی که ماشین‌های لباسشویی ال جی دارند، باز هم در اثر استفاده‌ی نادرست و یا علل دیگر ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و به تعمیر نیاز پیدا کنند. اینجاست که همچون وضعیت ماشین‌های لباسشویی سامسونگ باید به دنبال شرکتی معتبر و یا فردی متخصص در زمینه‌ی تعمیرات ال جی بود.

دیجی تعمیرکار با سال‌ها سابقه در زمینه‌ی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی آماده‌ی دریافت تماس‌های شما در راستای تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی است. تیم متخصص دیجی تعمیرکار به بهترین شکل ممکن ایراد ماشین‌لباسشویی‌تان را پیدا کرده و آن را از بین خواهند برد.

لباسشویی بوش

برند بوش پس از سامسونگ و ال جی، شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین برند تولید کننده‌ی ماشین لباسشویی در ایران است. این برند آلمانی نیز همپای رقبای خود درصدد بالا بردن کیفیت محصولات خود است. ماشین‌های لباسشویی بوش نیز از امکانات مناسبی برخوردار اند و همچنین طول عمر بالایی هم دارند. وضعیت خدمات‌رسانی خدمات فنی بوش در ایران نیز مناسب است و درصد کمی از خدمات پس از فروش برند بوش در ایران ناراضی هستند.

امکانات لباسشویی بوش

موتور EcoSilence Drive™
سیستم تشخیص میزان کف
سیستم ActiveWater
سیستم آب‌پاشی سه بعدی
سیستم VarioPerfect
سیستم VARIO DRUM
سیستم آنتی استین برای از بین بردن لکه‌ها
و …

ماشین‌های لباسشویی و البته تمامی محصولات کمپانی بوش به طول عمر بالا شهره اند، اما با این حال در طی این سال‌ها بارها و بارها به سبب‌های مختلف ماشین‌های لباسشویی بوش نیز دچار مشکلاتی شده‌اند و به تعمیر نیاز پیدا کرده‌اند. چنان‌چه ماشین لباسشویی بوش‌تان با مشکل مواجه شده می‌توانید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش در دیجی تعمیرکار بهره‌مند شوید. برای این کار کافی ست تلفن را بردارید و با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید.

لباسشویی اسنوا

برند ایرانی اسنوا از همان زمانی که تأسیس شده تا کنون توانسته به یکی از بهترین و سرسخت‌ترین رقبای برندهای خارجی در زمینه‌ی فروش ماشین لباسشویی تبدیل شود.

بسیاری از هموطنان‌مان محصولات این برند ایرانی را انتخاب کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنند. چنان‌چه شما نیز از جمله مصرف‌کنندگان ماشین‌های لباسشویی اسنوا هستید می‌توانید برای انجام هرگونه سرویس در راستای رفع اشکالات ماشین لباسشویی اسنوا با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید.

لباسشویی جنرال الکتریک

برند جنرال الکتریک نیز از دیرباز ماشین‌لباسشویی‌های مناسبی روانه‌ی بازار می‌کند و توانسته برای سایر برندها رقیبی جدی باشد. برای تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک نیز می‌توانید با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید تا متخصص تعمیرات جنرال الکتریک در کم‌ترین زمان راهی منزل‌تان شود.

برند لباسشویی دوو

ماشین‌های لباسشویی دوو نیز از جمله پرفروش‌ترین ماشین‌های لباسشویی بازار ایران به شمار می‌روند. این محصولات با کیفیت بالا و امکانات مناسبی که دارند توانسته‌اند رضایت مصرف‌کنندگان‌شان را جلب کند. اما همچون تمامی محصولات برقی در صورت عدم استفاده‌ی صحیح از آن‌ها مشکلاتی در آن‌ها به وجود می‌آید. تیم تخصصی دیجی تعمیرکار، تعمیر ماشین لباسشویی دوو را در محل انجام می‌دهد.

لباسشویی الکترولوکس

ماشین‌ لباسشویی الکترولوکس نیز در بازار ایران فروش نسبتاً خوبی دارند. اگر از ماشین لباسشویی الکترولوکس برخوردار هستید می‌توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس و در کل انواع سرویس ماشین لباسشویی روی تیم تخصصی دیجی تعمیرکار حساب کنید.

لباسشویی بکو

یکی از برندهایی که در سال‌های اخیر توانسته رشد قابل توجهی را تجربه کند برند بکو است. محصولات و خصوصاً ماشین‌های لباسشویی این برند ترکیه‌ای در سال‌های اخیر در سطح اروپا و ایران فروش خوبی را تجربه کرده‌اند. تکنولوژی‌های به‌روز، خدمات پس از فروش عالی و البته انجام تبلیغات گسترده را می‌توان از عوامل اصلی فروش بالای محصولات این برند دانست. اما با این حال باز هم خبرهایی از بروز مشکل در ماشین‌های لباسشویی این برند شنیده می‌شود. برای تعمیر ماشین لباسشویی بکو نیز می‌توانید روی تخصص و تجربه‌ی بالای تیم دیجی تعمیرکار حساب کنید.

لباسشویی هیتاچی

هیتاچی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های جهان است و محصولات بسیار متنوعی تولید می‌کند. لوازم خانگی فقط دسته‌ای از محصولات گسترده‌ی این برند ژاپنی هستند. ماشین‌های لباسشویی هیتاچی نیز در کشورمان فروش خوبی دارند و توانسته‌اند به منزل بسیاری از خانواده‌ها راه یابند. کنتزل لرزش دوگانه، سنسور سه بعدی کنترل شستشو، قابلیت تمیزشوندگی دیگ به صورت خودکار، طراحی زیبا و … از جمله ویژگی‌های شاخص ماشین لباسشویی‌های هیتاچی هستند.

البته خدمات پس از فروش هیتاچی نسبت به برندهای بزرگ ماشین لباسشویی وضعیت پایین‌تری دارد و این امر به سبب آن است که خدمات فنی برندهای بزرگ در کشور نسبت به هیتاچی بیش‌تر اند.

برای تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی نیز می‌توانید با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید. با تماس شما، در کم‌ترین زمان تکنسین تیم دیجی تعمیرکار در هر کجای تهران که باشید خود را به منزل‌تان خواهد رساند.

لباسشویی ویرپول

یکی دیگر از برندهای بزرگ در دنیای ماشین لباسشویی، برند ویرپول است. محصولات این برند نیز در کشور خودمان مصرف‌کنندگان نسبتاً زیادی دارند. طول عمر بالا، جنس عالی و قیمت مناسب از جمله ویژگی‌های ماشین‌های لباسشویی ویرپول هستند. برای تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول نیز می‌توانید با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید.

لباسشویی مجیک

محصولات برند مجیک در کشور ما به وفور پیدا می‌شوند، از ماشین لباسشویی گرفته تا یخچال و تلویزیون. کم نیستند کسانی که از ماشین‌های لباسشویی مجیک استفاده می‌کنند. محصولات این برند معتبر نیز توانسته‌اند رضایت اکثر مصرف‌کنندگان را جلب کنند.

ولی همچون محصولات برندهای بالا، امکان آن که مشکلاتی در این ماشین‌های لباسشویی بروز کنند نیز وجود دارد. اگر ماشین لباسشویی مجیک در منزل دارید و با مشکل مواجه شده، می‌توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی مجیک با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید.

متخصص لباسشویی مجیک در سریع‌ترین زمان با پیشرفته‌ترین ابزارها به منزل شما خواهد آمد و در برابر چشمان‌تان اقدام به عیب یابی و رفع مشکل خواهد نمود.

لباسشویی آریستون

برند ایتالیایی آریستون نیز از معتبرترین برندهای لوازم جانبی جهان است. یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و … از جمله محصولات این برند هستند.

ماشین‌های لباسشویی آریستون از سالیان پیشین در ایران مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند و هنوز نیز در بسیاری از خانه‌ها وجود دارند. برای تعمیر ماشین لباسشویی آریستون نیز می‌توان روی تخصص تکنسین‌های شرکت دیجی تعمیرکار حساب کرد.

لباسشویی کندی

کندی تقریباً 70 سال پیش در ایتالیا تأسیس شد. جالب آن که اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک تولیدی کشور ایتالیا مربوط به همین برند کندی است. کندی از آن جا که از سال‌ها پیش در حال تولید ماشین لباسشویی است، هم ماشین‌های لباسشویی جدید آن و هم ماشین‌های لباسشویی قدیمی آن در خانه‌های ایرانیان وجود دارد.

هر یک از این ماشین‌های لباسشویی اگر با مشکل مواجه شوند توسط تکنسین‌های دیجی تعمیرکار قابل تعمیر هستند. برای تعمیر ماشین لباسشویی کندی نیز می‌توانید از خدمات دیجی تعمیرکار استفاده کنید.

لباسشویی کنوود

برند دیگری که محصولات آن در بازار ایران از لباسشویی تا ماکروفر فروش خوبی دارند کنوود است. تعمیر ماشین لباسشویی کنوود نیز توسط متخصصین دیجی تعمیرکار به خوبی و به صورت استاندارد انجام می‌شود.

لباسشویی آاگ

برند معتبر و قدیمی آاگ AEG نیز محصولات پرفروشی در ایران دارد، خصوصاً در زمینه‌ی ماشین لباسشویی. اگر نیاز به تعمیراتآاگ دارید و خصوصاً اگر از نوع قدیمی آن است می‌توانید برای تعمیر لباسشویی آاگ با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید. در اسرع وقت، متخصص ماشین‌های لباسشویی آاگ به منزل شما خواهد آمد و دستگاه را در نزد شما مورد تعمیر قرار خواهد داد.

تعمیر ماشین لباسشویی در تمامی برندها

ماشین لباسشویی شما از هر برندی که باشد، مربوط به قدیم باشد یا جدید، شرق تهران باشید یا غرب، جنوب یا شمال، می‌توانید با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید تا متخصص در اسرع وقت جهت تعمیر ماشین لباسشویی به محل شما اعزام شود.

تعمیرگاه دیجی تعمیر کار در محل

چنان‌که در بالا نیز گفته شد، برای تعمیرات از هر برندی می‌توانید با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید. تیم تخصصی دیجی تعمیرکار، هر یک دارای تجربه و تخصص بالا در زمینه‌ی تعمیرات ماشین لباسشویی هستند. برای خدمات لباسشویی در منزل با شماره‌های شرکت تماس بگیرید.

با تماس شما، متخصص در زمانی اندک راهی منزل‌تان شده و در برابر چشمان‌تان اقدام به تعمیرات خواهد کرد. سعی بر آن خواهد بود که تا جای امکان از تعویض قطعات اجتناب گردد و به جای آن تعمیر قطعات انجام شود تا صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌های شما صورت گیرد.

قطعات اورجینال

ضمناً در صورتی که نیاز به تعویض قطعات باشد، حتماً از قطعات نو و اورجینال استفاده خواهد شد. در ضمن پس از انجام تعمیر ضمانت‌نامه‌ی رسمی شرکت را دریافت خواهید کرد و وسیله‌ی شما برای مدتی مشخص ضمانت خواهد شد.

بنابراین در صورتی که ماشین لباسشویی شما با مشکل مواجه شده می‌توانید تلفن را بردارید و با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید تا دیگر مجبور به تحمل ترافیک جهت پیدا کردن متخصص تعمیر ماشین لباسشویی نباشید.

سخن آخر در مورد تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین‌های لباسشویی امروزی بسیار پیشرفته هستند و از تکنولوژی‌های متعددی در آن‌ها به کار رفته، اما باز هم امکان آن که با مشکل مواجه شوند وجود دارد؛ خصوصاً اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرند. ماشین لباسشویی شما از هر برندی که باشد می‌توانید جهت تعمیر آن با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید. با تماس شما، متخصص تعمیر ماشین لباسشویی در اسرع وقت راهی منزل‌تان خواهد شد و پیشنهاد مطالعه آخرین مقاله ما به نام نحوه شستن شلوار جین در لباسشویی را می دهیم.

تعمیر لباسشویی زیمنس

تعمیر لباسشویی تکنوکیت

نمایش بیشتر نمایش کمتر

نظرات مشتریان 

_

ما در برند های زیر خبره هستیم!

متخصصین دیجی تعمیرکار در انجام خدمات و تعمیرات لباسشویی خبره می باشند اما در برندهای زیر، می توانید دستگاه خود را بهتر از روز نخست تحویل بگیرید.

ال جی

لباسشویی ال جی

لباسشویی ال جی  از جمله بهترین برندهای موجود لباسشویی در ایران می باشد که خانواده های زیادی از این لوازم خانگی استفاده می کنند. چنانچه نیاز به سرویس و راه اندازی و یا تعمیر لباسشویی الجی وجود داشته باشد، متخصصین آموزش دیده دیجی تعمیرکار اقدام به انجام خدمات خواهند داد.

بوش

لباسشویی بوش

لباسشویی بوش، نامی آشنا از برند معروف لوازم خانگی آلمانی می باشد که تعمیر و سرویس این دستگاه نیاز به دانش و تجربه بالا خواهد داشت. دیجی تعمیرکار با تجربه چندین ساله خود در امر تعمیر ماشین لباسشویی بوش، آماده خدمت رسانی در این مورد می باشد. تنها یک تماس کافیست.

سامسونگ

لباسشویی سامسونگ

سامسونگ یکی از برندهای لوازم خانگی ساخت کره جنوبی می باشد که متخصصین دیجی تعمیرکار، آموزش های لازم جهت تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ را دیده اند. برای تعمیرات این وسیله می توانید با ثبت سفارش و یا تماس تلفنی اقدام نمایید تا در سریعترین زمان ممکن، همراه با گارانتی تعمیرات اقدام نماییم. در صورت نیاز به قطعه برای انجام خدمات، می توانید خرید این قطعات را از دیجی تعمیرکار انجام دهید.

دوو

لباسشویی دوو

لباسشویی دوو یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی در ایران می باشداما این دستگاه نیز به مانند هر برند دیگر نیاز به انجام تعمیرات و سرویس خواهد داشت لذا برای انجام خدماتی از قبیل تعمیر لباسشویی دوو از متخصصین آموزش دیده دیی تعمیرکار استفاده نمایید و با عطلای گواهی نامه و گارانتی تعمیرات، خدمات خود را گارانتی خواهیم کرد. تنها یک تماس کافیست تا در محل شما حاضر شویم.

سوالات متداول

سوالاتی که شاید در ذهن شما باشد...

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی چقدر می شود؟

هزینه تعمیرات و خدمات انجام شده بروی لباسشویی با توجه به نوع خدمات و برند مشخص میگردد. همچنین در صورت نیاز به قطعه با صلاح دید مشتری و مشورت شما اقدام به تعویض قطعه خواهد شد. هزینه تعمیرات از دفتر مرکزی مشخص میگردد و به هیچ عنوان به صورت سلیقه ای و با درخواست متخصص نمی باشد.

 
آیا پس از تعمیرات، گارانتی ارائه می شود؟

بله. پس از انجام کامل تعمیرات، گارانتی معتبر دیجی تعمیرکار خدمت شما ارائه خواهد شد تا خیال شما از اصالت و صحت انجام کار مطمعن باشد. دیجی تعمیرکار این مورد را حق مسلم مشتریان خود می داند.

تعمیرات ماشین لباسشویی در چه برندهایی انجام می شود؟

تعمیرات در برندهای که در بخش فوقانی صفحه گفته شده است، انجام می پذیرد و در الباقی برندها با بررسی های بیشتر انجام خواهد شد. دیجی تعمیرکار متعهد به انجام خدمات به صورت اصولی می باشد لذا قبل از تعمیرات، بررسی های تخصصی را انجام خواهد داد.

اگر از تعمیر لباسشویی خود راضی نباشیم ... ؟

در صورتی که بعد از انجام خدمات توسط متخصصین دیجی تعمیرکار، مشکل یا نارضایتی برای مشتری وجود داشه باشد می توانید با بخش روابط عمومی دیجی تعمیرکار تماس گرفته و نارضایتی خود را اعلام نمایید. در صورت صحت ادعای مشتری و در اسرع وقت تمام ضررهای مادی جبران خواهد شد و یا خدمات توسط متخصصی دیگر ارائه خواهد شد.

زمان حضور تعمیرکار در محل چگونه مشخص می شود؟

پس از تماس مشتری با دیجی تعمیرکار برای تعمیر ماشین لباسشویی، زمان حضور متخصص در محل با هماهنگی مشتری انجام خواهد شد و بهترین زمان از نظر شما برای این کار انتخاب خواهد شد.

ارسال درخواست




    خانهتعمیرات