تعمیر یخچال دوو

تیم تخصصی تعمیرات دوو
تعمیر یخچال دوو از تخصص های اصلی دیجی تعمیرکار می باشد و هم اکنون می توانید برای درخواست خدمات با شماره 22386820 تماس بگیرید و یا فرم درخواست تعمیرات را تکمیل نموده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

شعبه شمال

شعبه شرق

شعبه غرب

تعمیر یخچال دوو

یخچال

لیست هزینه خدمات
  • تعویض رله استارت از 250T تا 350T
  • تعویض فن از 350T تا 650T
  • تعویض برد و سنسور از 450T تا 850T
  • تعویض موتور کمپرسور از 400T تا 700T
  • تعویض المنت از 300T تا 600T
  • تعویض فیلتر از 250T تا 350T
  • تعویض شیر برقی از 350T تا 450T
  • تعمیر یخساز از 500T تا 650T
  • شارژ گاز از 1,400T تا 2,500T
یخچال دوو یکی از پر فروش‌ترین و پر طرفدارترین یخچال‌های موجود در بازار است. این یخچال نیز مانند سایر لوازم خانگی ممکن است با گذشت زمان دچار مشکلاتی بشود. شما در آن صورت نیاز به تعمیر یخچال دوو خواهید داشت. ایرادات رایجی از یخچال دوو گزارش می‌شود که به آنها خوهیم پرداخت. کافی است تا با بروز هر مشکلی در یخچال دوو خود با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید. دیجی تعمیرکار با کارشناسان حرفه‌ای و مجرب انواع خدمات را برای تعمیر یخچال به شما مشترین عزیز ارائه خواهد کرد.

تعمیر ساید بای ساید دوو

در ساید بای ساید دوو شاهد ایرادات رایجی هستیم. خنک نکردن فریزر، صدای زیاد یخچال، بوی ناخوشایند داخل یخچال، یکسره کار کردن یخچال، کار نکردن یخساز، کار نکردن فریزر و ایجاد برفک از مشکلات رایجی هستند که در صورت مشاهده هر کدام از این موارد باید برای تعمیر ساید بای ساید دوو خود اقدام کنید. لازم به ذکر است که گاهی ارورها و کدهای خطایی نیز روی یخچال خود مشاهده می‌کنید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

ایرادات رایج یخچال دوو

می خواهیم ایرادات رایج یخچال دوو را بررسی کنیم و متوجه شویم در چه زمانی باید برای تعمیر یخچال دوو خود اقدام کنیم.

یخچال دوو خنک نمی‌کند

گاهی پیش می آید که یخچال دوو شما در بخش یخچال و یا در بخش فریزر خنک نشود. دلیل این مشکل می‌تواند برفک داخل اواپراتور، سوختن کمپرسور، نشتی گاز، گرفتگی لوله دیفراست، خرابی سوئیچ درب، خرابی سنسور، و خرابی دمپر هوا باشد. اگر مشاهده کردید که یخچال و یا فریز شما مواد غذایی را خنک نمی‌کند ختما با تکنسین مربوطه تماس بگیرید تا به تعمیر یخچال دوو و یا به تعمیر فریزر دوو بپردازد.

صدای غیر طبیعی دارد

ممکن است دستگاه شما تراز نباشد؛ ممکن است فن و یا حتی کمپرسور یخچال شما خراب باشد که صدای غیر طبیعی از یخچال به گوشتان می‌رسد.

بوی نامطبوعی می‌دهد

ممکن است ذغال گیر داخل یخچال خراب باشد؛ احتمالا وجود مواد غذایی به مدت طولانی مدت نیز ممکن است علت آن باشد.

یخچال روشن نمی‌شود

اول پریز برق و دوشاخه‌ی یخچال را بررسی کنید. شاید برد اصلی یخچال خراب شده باشد و روشن نشود. در این صورت باید برای تعمیر یخچال دوو خود اقدام کنید.

مواد داخل یخچال یخ می‌زند

خرابی دمپر هوا بین یخچال و فریزر ممکن است علت یخ زدن مواد درون یخچال باشد. با خرابی برد اصلی یخچال نیز احتمال بروز این مشکل وجود دارد.

موتور یخچال کار نمی‌کند

موتور یخچال چند ثانیه روشن می‌شود و دوباره قطع می‌شود. به احتمال زیاد موتور یا همان کمپرسور یخچال شما سوخته است. البته احتمال خرابی رله اورلود یخچال نیز وجود دارد. در این صورت باید حتما با تکنسین تعمیر ساید بای ساید
آیا پس از تعمیرات، گارانتی ارائه می شود؟
دوو تماس بگیرید.

برد الکترونیکی

برد الکترونیکی یخچال نقش بسیار مهمی را در عملکرد یخچال دوو شما ایفا می‌کند. این برد الکترونیکی گاهی به علت نوسانات برق و یا شستن یخچال خراب می‌شود. اگر این اتفاق افتاد باید برای تعویض و یا تعمیر یخچال دوو خود اقدام نمایید.

لاستیک دور درب یخچال دوو خراب است

سرمای داخل یخچال در این حالت به هدر می‌رود و البته طول عمر موتور یخچال دوو کم می‌شود. در این صورت حتما باید برای تعویض لاستیک دور درب یخچال اقدام نمایید.

فن کندانسور یخچال دوو کار نمی‌کند

فن کندانسور همان فن کنار موتور یخچال است. وقتی این فن کار نمی‌کند، کمپرسور یخچال دوو شما آسیب می‌بیند. اگر صدای غیر طبیعی را از پشت یخچال شنیدید و یا متوجه شدید که کنار درب یخچال بیشتر از حد معمول داغ شد، احتمالا فن کندانسور یخچال از کار افتاده است.

ارورهای رایج یخچال دوو

گاهی روی صفحه نمایش یخچال دوو کدها یا در واقع ارورهایی را مشاهده می‌کنید که معانی آنها را متوجه نمی‌شوید و نمی‌دانید که باید پس از دیدن هر کد خطایی چه کاری انجام دهید. رایج‌ترین ارورهای یخچال دوو را با هم مرور می‌کنیم. چنانچه نیاز به تعمیر یخچال دوو داشته باشید، دیجی تعمیرکار در کنار شما خواهد بود.

خطا F1

در صورت مشاهده این کد باید بدانید که سنسور F یعنی فریزر مشکل دارد و حتما باید برای تعمیر فریزر دوو خود اقدام کنید.

خطا r1

سنسور r دارای مشکل شده است و باید تکنسین یخچال را بررسی کند. این مشکل مربوط به قطع بودن سنسور یخچال است.

خطا hs

سنسور رطوبت دچار مشکل شده است. یعنی یخچال نمی‌تواند رطوبت محیط را اندازه‌گیری کند.

خطا dr

درب یخچال باز مانده است. اگر مشکل از باز ماندن درب یخچال نبود باید سنسور و سوئیچ درب را بررسی کرد.

خطا dF

درب فریزر را چک کنید. اگر درب فریزر باز نبود با تعمیرکار تماس بگیرید.

خطا d2

حالت دیفراست دستی فعال شده است. صبر کنید تا دیفراست تمام شود؛ سپس ارور پاک می‌شود. می‌توانید بعد از تمام شدن حالت دیفراست یخچال را به مدت دو دقیقه از برق بکشید.

خطا C1

این کد نشان می‌دهد که کمپرسور یکسره سه ساعت کار کرده است ولی دما از 5- درجه سانتی گراد ‌کمتر نشده است.

خطا Ei

در سنسور I مشکلی پیش آمده است. در این صورت باید دیسپنسر و یخساز حتما بررسی شوند.

خطا E9

با مشاهده این کد متوجه شوید که دستگاه شما در قسمت آب رسانی دچار مشکل شده است.

خطا F3

با مشاهده این ارور باید برای تعمیر یخچال دوو اقدام کنید زیرا در حالت دیفراست یا یخ زدایی دستگاه شما با مشکلی روبه‌رو شده است.

خطا F4

در دیسپنسر آب مشکلی پیش آمده است و باید برای تعمیر ساید بای ساید دوو اقدام کنید.

خطا F5

این ارور نشان دهنده‌ی این است که موتور یا کمپرسور یخچال دوو شما دچار مشکلی شده است که حتما باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی شود.

تعمیر یخچال دوو در تهران

در صورت مشاهده و بروز هر گونه مشکلی در یخچال دوو خود با دیجی تعمیرکار تماس حاصل کنید. کارشناسان حرفه‌ای این مجموعه برای رفع مشکل آبریزی، رفع مشکل یکسره کار کردن یخچال، رفع مشکل افتادگی درب، رفع مشکل گرم شدن دستگاه شما در اسرع وقت در محل حاضر خواهند شد. دیجی تعمیرکار خدمات دیگر نظیر شارژ گاز، تعویض موتور، تعویض فیلتر، تعمیر یخساز، تعویض دستگیره و تعمیر برد را به شما مشتریان گرامی ارائه خواهد کرد. برای تعمیرات ساید بای ساید دوو، تعمیر فریزر دوو و تعمیر ساید بای ساید دوو با ما تماس بگیرید.
0/5 (0 نظر)

چرا دیجی تعمیرکار؟

برای تعمیرات یخچال خود می توانید از متخصصین دیجی تعمیرکار استفاده نمایید و دلیل ما برای انجام خدمات دستگاه شما چیست ؟

_

خدمات تخصصی

تعمیرات لوازم خانگی در دیجی تعمیرکار زیر نظر متخصص آموزش دیده و متبهر انجام می شود.

_

قیمت مناسب

قیمت مناسب و منصفانه از تعهدات ما به مشتریان می باشد.

_

تامین قطعات

چنانچه تعمیر یخچال شما نیاز به تامین قطعه اورجینال داشته باشد، دیجی تعمیرکار این وظیفه را بر عهده دارد.

_

گارانتی تعمیرات

تعمیرات انجام شده توسط گروه دیجی تعمیرکار به صورت کتبی گارانتی خواهد شد.

نظرات مشتریان 

سوالات متداول

سوالاتی که شاید در ذهن شما باشد ...

هزینه تعمیر یخچال چقدر می شود؟

هزینه تعمیرات و خدمات انجام شده بروی یخچال با توجه به نوع خدمات و برند مشخص میگردد. همچنین در صورت نیاز به قطعه با صلاح دید مشتری و مشورت شما اقدام به تعویض قطعه خواهد شد.

آیا پس از تعمیرات، گارانتی ارائه می شود؟

بله. پس از انجام کامل تعمیرات، گارانتی معتبر دیجی تعمیرکار خدمت شما ارائه خواهد شد تا خیال شما از اصالت و صحت انجام کار مطمعن باشد. دیجی تعمیرکار این مورد را حق مسلم مشتریان خود می داند.

تعمیرات یخچال و ساید بای ساید در چه برندهایی انجام می شود؟

تعمیرات در برندهای که در بخش فوقانی صفحه گفته شده است، انجام می پذیرد و در الباقی برندها با بررسی های بیشتر انجام خواهد شد. دیجی تعمیرکار متعهد به انجام خدمات به صورت اصولی می باشد لذا قبل از تعمیرات، بررسی های تخصصی را انجام خواهد داد.

اگر از تعمیر یخچال خود راضی نباشیم ... ؟
در صورتی که بعد از انجام خدمات توسط متخصصین دیجی تعمیرکار، مشکل یا نارضایتی برای مشتری وجود داشه باشد می توانید با بخش روابط عمومی دیجی تعمیرکار تماس گرفته و نارضایتی خود را اعلام نمایید. در صورت صحت ادعای مشتری و در اسرع وقت تمام ضررهای مادی جبران خواهد شد و یا خدمات توسط متخصصی دیگر ارائه خواهد شد.
زمان حضور تعمیرکار در محل چگونه مشخص می شود؟
پس از تماس مشتری با دیجی تعمیرکار برای تعمیر یخچال، زمان حضور متخصص در محل با هماهنگی مشتری انجام خواهد شد و بهترین زمان از نظر شما برای این کار انتخاب خواهد شد.
ارسال درخواست




    خانهتعمیرات