تعمیر لباسشویی بکو

شعبه شمال

شعبه شرق

شعبه غرب

تعمیر لباسشویی بکو

ماشین لباس شویی

لیست هزینه خدمات
  • تعویض شیر لباس شویی 150T
  • تعویض لاستیک دور درب از 350T تا 450T
  • تعویض پمپ تخلیه 400T
  • تعویض موتور از 400T تا 550T
  • تعویض میکرو سوئیچ 300T
  • نصب و آموزش طریقه استفاده 350T

در لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی هر چقدر هم که از برند معتبر و خوبی باشند و با کیفیت تولید و عرضه شده باشند، امکان بروز خرابی و عیب و ایراد در آنها وجود دارد. ماشین لباسشویی بکو نیز در این قضیه مستثنی نیست. شما گاهی اوقات این عیب و ایرادها را از طریق ارورهای الکترونیکی که روی صفحه نمایش دستگاه پدیدار می شود متوجه می شوید و مشاهده می کنید و گاهی هم با دیدن علائمی متوجه می شوید که دستگاه شما خراب شده است که در این صورت می توانید از بخش تعمیر لباسشویی بکو دیجی تعمیرکار استفاده نمایید.

ایرادات رایج

همواره ایراداتی در هر ماشین لباسشویی به وجود می‌ آید که رایج هستند. چند مورد از مهمترین آنها را با هم مرور کنیم و چنانچه به این مورد برخورد کردید، باید با بخش تعمیر ماشین لباسشویی دیجی تعمیرکار ارتباط برقرار نمایید.

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی بکو

این یعنی ماشین لباسشویی شما آب را تخلیه نکرده است. اما علت آن چیست و باید چه کنیم؟ ممکن است شلنگ ورودی آب گرفته باشد و یا خرابی شیر برقی باعث آبگیری نکردن دستگاه شما شده باشد. لازم به ذکر است که سیم های داخلی ماشین باید چک شوند. بستن شیر آب هم گزینه دیگری است که باعث بروز این مشکل خواهد شد.

برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی

به احتمال خیلی زیاد دینام خراب شده است. خرابی موتور به بدنه دستگاه شما نیز می تواند علت دیگری برای بروز این مشکل باشد. حتماً دو شاخه و اتصالات سیم‌ ها را نیز بررسی کنید.

تخلیه نشدن آب از دستگاه

شاید قفل درب دستگاه شکسته است که از تخلیه شدن آب جلوگیری می شود. ممکن است قفل درب معیوب شده باشد. شلنگ تخلیه که در پشت دستگاه شما قرار دارد را بررسی کنید تا دچار انسداد نشده باشد. امکان این نیز وجود دارد که شلنگ تخلیه پیچ خورده باشد که در این صورت باید آن را صاف کنید.

باز نشدن درب ماشین لباسشویی بکو

اگر متوجه شدید که درب دستگاه شما باز نمی شود باید به چند نکته توجه کنید. ممکن است مشکل الکتریکی و یا مکانیکی برای درب به وجود آمده باشد. سوئیچ درب را نیز بررسی کنید. سوئیچ را با اهم متر تست کنید. اگر متوجه ترک و یا شکستگی در جایی شدید حتما باید با تعمیرکار تماس بگیرید.

نشتی آب 

ممکن است مشکل از شلنگ تخلیه باشد که دستگاه شما نشتی آب دارد. خروجی تخلیه را چک کنید تا دچار انسداد نشده باشد. اتصالات شلنگ ها و البته شیرهای آب را بررسی کنید. ممکن است شلنگ ورودی نیز دچار پارگی شده باشد.

سر و صدای زیاد لباسشویی بکو

اگر متوجه شدید که ماشین لباسشویی بکو شما سر و صدای غیر طبیعی ایجاد می کند، ابتدا از این مطمئن شوید که حجم لباس هایی که در آن قرار داده‌ اید بیشتر و یا کمتر از ظرفیت دستگاه شما نیست. از تراز بودن دستگاه خود روی سطح صاف اطمینان حاصل کنید. این امکان وجود دارد که موتور دستگاه شما دچار ایرادی شده باشد. ‏به این نکته توجه کنید که لباس ها را چند بار پشت سر هم با دستگاه نشویید و بین هر دور شستشو چند ساعت وقفه بیندازید تا ماشین خنک شود و استراحت کند.

خوب شسته نشدن لباس‌ ها

گاهی متوجه این موضوع می شوید که ماشین لباسشویی بکو خوب لباس ها را نمی‌ شوید. امکان این وجود دارد که لباس های داخل محفظه بیشتر از ظرفیت دستگاه باشد. شاید مقدار مواد شوینده را مناسب با مقدار و البته نوع لباس ها در محفظه مواد شوینده نریخته اید. متناسب با میزان کثیفی لباس ها برنامه شستشو را انتخاب کنید تا لباس ها به درستی و خوب شسته شود. فشار آب ورودی را نیز چک کنید.

بسته نشدن درب دستگاه لباسشویی

اگر درب ماشین بسته نمی شود، ابتدا مطمئن شوید که قفل آن سالم باشد. باید لولاهای درب لباسشویی بکو را بررسی کنید. ممکن است نیاز به تعویض میکروسوئیچ درب دستگاه باشد.

دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد

اگر دیگ دستگاه نمی چرخد، ممکن است دینام خراب شده باشد. ممکن است تسمه افتاده باشد. خرابی در کاسه نمدی نیز می تواند علت نچرخیدن دیگ باشد. معیوب شدن موتور این دستگاه نیز می تواند دلیل دیگری برای نچرخیدن دیگ باشد.

لرزش و عدم بالانش دستگاه

تکان خوردن و لرزش ماشین ممکن است به خاطر تراز نبودن لباسشویی شما باشد. شاید پایه های آن نیز وضعیت مناسبی ندارند و نیاز به تنظیم شدن دارند. شاید لباس ها در دستگاه نامتعادل هستند یعنی از ظرفیت دستگاه بیشتر هستند پس باید بار ماشین را متعادل کنید.

نگهداری و محافظت

با محافظت و نگهداری ماشین لباسشویی بکو می توانید تا حدی از خرابی هایی که نام برده شد جلوگیری کنید. یکی از بهترین راه های نگهداری سرویس شش ماه در میان ماشین لباسشویی است تا کارشناس مربوطه به بررسی چند وقت در میان دستگاه شما بپردازد تا اگر ایرادی کوچکی دارد، آن را برطرف کند. این کار به همراه نکاتی که در ادامه ذکر خواهیم کرد باعث بالاتر رفتن عمر لباسشویی شما خواهند شد. به جز آن فراموش نکنید که چند وقت در میان محفظه داخلی دستگاه را با آب داغ و مواد شوینده بدون لباس بشویید. از تراز بودن ماشین روی سطح صاف مطمئن شوید. به این توجه کنید که ماشین لباسشویی بکو را در جای مرطوبی مانند حمام و یا سینک ظرفشویی قرار ندهید. شستشو و تعویض فیلترهای آب را فراموش نکنید این گونه از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری می کنید. هیچ گاه این محصول را بیشتر از ظرفیتش از لباس پر نکنید.

دیجی تعمیرکار متخصص تعمیر لباسشویی بکو

مهم ترین نکته در مورد خرابی ماشین لباسشویی بکو این است که به محض اینکه متوجه وجود ایرادی در آن شدید، با تعمیرکار تماس بگیرید. این تعمیرکار باید متخصص تعمیرات ماشین لباسشویی بکو باشد و دوره های آن را گذرانده باشد. کارشناسان دیجی تعمیرکار متخصص تعمیرات این ماشین لباسشویی هستند. نکته مهم دیگر این است که اگر نیاز به تعویض قطعه ای در این محصول باشد، دیجی تعمیرکار به شما اطمینان خواهد داد که از قطعات اورجینال و اصلی برای شما استفاده خواهد کرد تا دوباره آن مشکل به سرعت به وجود نیاید. در صورت بروز هر گونه ایرادی با این مجموعه تماس حاصل کنید تا تکنسین مربوطه در اسرع وقت در محل حاضر شده و به تعمیر دستگاه شما بپردازد.

0/5 (0 نظر)

چرا دیجی تعمیرکار؟

از آنجا که لورم ایپسوم، شباهت زیادی به متن های واقعی دارد، طراحان معمولا از لورم ایپسوم استفاده میکنند تا فقط به مشتری یا کار فرما نشان دهند که قالب طراحی شده بعد از اینکه متن در آن قرار میگرد چگونه خواهد بود و فونت ها و اندازه ها چگونه در نظر گرفته شده است.

_

خدمات تخصصی

تعمیرات لوازم خانگی در دیجی تعمیرکار زیر نظر متخصص آموزش دیده و متبهر انجام می شود.

_

قیمت مناسب

قیمت مناسب و منصفانه از تعهدات ما به مشتریان می باشد.

_

تامین قطعات

چنانچه تعمیر لباسشویی شما نیاز به تامین قطعه اورجینال داشته باشد، دیجی تعمیرکار این وظیفه را بر عهده دارد.

_

گارانتی تعمیرات

تعمیرات انجام شده توسط گروه دیجی تعمیرکار به صورت کتبی گارانتی خواهد شد.

نظرات مشتریان 

سوالات متداول

سوالاتی که شاید در ذهن شما باشد...

هزینه تعمیر لباسشویی چقدر است؟

هزینه تعمیر لباسشویی پس از بررسی اولیه کارشناسان دیجی تعمیرکار مشخصص می گردد و قبلا از شروع به انجام خدمات نیز برای مشتری توضیحات تکمیلی داده می شود و سپس با قبول کافرما، اقدام به انجام خدمات و تعمیرات می گردد.

امکان گارانتی تعمیرات لباسشویی وجود دارد؟

دیجی تعمیرکار به علت تخصص بالا در انجام خدمات و ایجاد حس اعتماد در مشتریان، اقدام به گارانتی تعمیرات لباسشویی توسط متخصصین خود می کند. گارانتی در پایان تعمیرات دستگاه و با نام متخصص کار و امضای دیجی تعمیرکار اقدام به انتشار گارانتی خواهد نمود.

تعمیر یخچال در کدام برندها انجام می شود؟

تعمیرات لباسشویی در برندهای مختلفی انجام می شود و متخصصین دیجی تعمیرکار در بخش های مختلف از جمله تعمیرات سامسونگ، ال جی، جنرال الکتریک و ... اقدام به خدمت رسانی خواهند نمود لذا جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا لباسشویی در تمام برندها دارای متخصصین بنام در دیجی تعمیرکار می باشد.

اگر از تعمیرات راضی نباشیم؟

چنانچخ پس از انجام خدمات توسط نیروهای متخصص تعمیر لباسشویی دیجی تعمیرکار، ایراد باقی مانده باشد و با وجود مشاهدات اثبات شده، لباسشویی هنوز کارکرد مناسبی نداشته باشد، شما می توانید درخواست تجدید تعمیرات را با متخصص دیگری ارائه دهید و هیچ گونه هزینه ایی بابت این موضوع پرداخت نخواهید کرد.

زمان حضور تعمیرکار چقدر می باشد؟

تعمیرکار متخصص لباسشویی با هماهنگی مشتریان و در روز و ساعتی که از قبل توافق شده است در محل حضور پیدا خواهد نمود.

ارسال درخواست




    خانهتعمیرات