تعمیر یخچال بلومبرگ

درخواست تعمیر دارید؟ همین حالا تماس بگیرید
برای تعمیر یخچال بلومبرگ خود میتوانید با شماره های ذکر شده در بالا تماس گرفته و یا فرم درخواست تعمیر را تکمیل نمایید تا متخصصان دیجی تعمیرکار با شما تماس بگیرند.

شعبه شمال

شعبه شرق

شعبه غرب

تعمیر یخچال بلومبرگ

یخچال

لیست هزینه خدمات
  • تعویض رله استارت از 250T تا 350T
  • تعویض فن از 350T تا 650T
  • تعویض برد و سنسور از 450T تا 850T
  • تعویض موتور کمپرسور از 400T تا 700T
  • تعویض المنت از 300T تا 600T
  • تعویض فیلتر از 250T تا 350T
  • تعویض شیر برقی از 350T تا 450T
  • تعمیر یخساز از 500T تا 650T
  • شارژ گاز از 1,400T تا 2,500T
یکی از لوازم خانگی که تعمیر آن متخصص خود را لازم دارد، یخچال است. درست است که بعضی از آقایان دستی در تعمیر وسایلی مانند پنکه، کولر، آنتن تلویزیون و … دارند ولی همه می‌دانند که با یخچال نمی‌ شود شوخی کرد. با پیچیده تر شدن سیستم یخچال‌ های امروزی، تعمیر آن ها هم پیچیده تر شده است. هر چند تکنولوژی بالا باعث شده است که کمتر دچار خرابی شوند ولی به همان نسبت، تعمیر آن ها هم تخصص خاصی می خواهد که این قاعده شامل تعمیر یخچال بلومبرگ هم می شود

خرابی های احتمالی یخچال Blomberg

یخچال بلومبرگ هم مانند بسیاری از یخچال های دیگر ممکن است دچار مشکلاتی شود که بدون داشتن دانش فنی عمیق در مورد آن، اصلاً نباید وارد باز و بسته کردن بخش های مختلف یخچال و تعمیر یخچال شد. یکی از شایع ترین مشکلات این است که علی رغم اتصال به برق، یخچال اصلاً سرما نداشته باشد. دیگر اینکه ممکن است که سرما داشته باشد ولی مواد داخل یخچال را خنک نکند. در اینگونه موارد حتماً باید یک فکر اساسی برای یخچال بشود.

صدای زیاد یخچال

بعضی از مواقع هم ممکن است که صدای زیادی از یخچال شنیده شود که در این موارد معمولاً، موتور یا کمپرسور یخچال خراب است که باید تعمیر یخچال Blomberg به یک تعمیرکار ماهر سپرده شود.

اتمام شارژ گاز یخچال

اگر شارژ گاز یخچال تمام شده باشد، خیلی نباید نگران باشید و با یک هزینه کم، یخچال دوباره به راه خواهد افتاد و نیازی به تعمیرات ساید بای ساید بلومبرگ نیست. خراب شدن لاستیک درب یخچال بلومبرگ هم از موارد شایع است که جای نگرانی زیادی ندارد و به راحتی قابل تعویض است.

نوسانات برقی یخچال

اگر یخچال با نوسانات برق دچار سوختگی شده باشد حتماً نیاز به بررسی موتور یخچال هست و دیگر نباید به برق وصل شود. در تمامی موارد بالا می توانید در ابتدا با یک تماس تلفنی با دیجی تعمیرکار از مشاوره تلفنی تعمیرکاران شرکت بهره بگیرید و اگر مشکل یخچال حل نشد، آنگاه لازم است که از دیجی تعمیر کار در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید بلومبرگ کمک بگیرید.

خدمات تعمیر یخچال بلومبرگ دیجی تعمیرکار

برای اینکه خاطرات تلخی که بعضی از مردم از تعمیرات دارند برای شما تکرار نشود، می توانید از تعمیرکاران ماهر دیجی تعمیر کار استفاده کنید. اتفاقاتی مانند اینکه بعد از مدت کوتاهی از گذشت تعمیر یخچال، مشکل دوباره از جای دیگری سر باز می کند ولی تعمیر کار مسئولیت این مشکل را به گردن نمی گیرد، با دیجی تعمیر کار هرگز برای شما تکرار نخواهد شد. بعد از تعمیر یخچال بلومبرگ، تعمیرکار شرکت ضمانت نامه تعمیر ساید بلومبرگ شما را از طرف دیجی تعمیر کار امضاء کرده و به شما خواهد داد.

تعهد کاری DigiTamirkar

مشکل مهم دیگری که مشتریان با آن دست به گریبان هستند، نبود انصاف در بعضی از تعمیرکاران در هنگام تعویض قطعات اصلی است. در واقع بعضی از افراد در هنگام تعمیر ساید بلومبرگ، این دلسوزی را ندارند که از تمام ظرفیت و عمر قطعات اصلی استفاده شود و به خود زحمت تعمیر قطعه را نمی دهند و تمایل بیشتری به تعویض قطعه و به دست آوردن سودی که نصیب تعمیرکار از فروش قطعه می شود، دارند. دیجی تعمیرکار از این حیث نیز خیال شما را راحت کرده است چون یکی از اصولی که دیجی تعمیر کار دارد، اولویت در تعمیر قطعات اصلی است. یعنی فقط در صورتی که عمر قطعه ای به پایان رسیده باشد و یا استفاده از آن ممکن است دوباره هزینه بیشتری برای مشتری ایجاد کند، اقدام به تعویض می شود.

قطعات اصلی برای تعمیر ساید بلومبرگ

نکته مهم سوم دیگر هم نحوه تعویض قطعات اصلی است. متأسفانه برخی از تعمیرکاران به دلیل عدم آشنایی صاحب یخچال با قطعات اصلی، از قطعات تقلبی و یا دسته دوم استفاده می کنند. دیجی تعمیر کار با ارئه ضمانت نامه تعمیر ساید بلومبرگ، خیال شما را از این موضوع هم راحت کرده است.

تعمیراتی تخصصی یخچال بلومبرگ در منزل

دیجی تعمیر کار با داشتن متخصصین تعمیر یخچال بلومبرگ و تعمیر یخچال ساید بای ساید بلومبرگ در هر نقطه از تهران آماده خدمت رسانی به شما برای تعمیر ساید بای ساید بلومبرگ است. کافی است که تلفن خود را بردارید و با شماره تلفن 66989410-021 تماس بگیرید. تعمیرکاران در اسرع وقت در خانه شما حضور پیدا خواهند کرد و مشکل مربوط به تعمیر یخچال ساید بای ساید بلومبرگ را مرتفع خواهند ساخت.
5/5 (2 نظر)

چرا دیجی تعمیرکار؟

برای تعمیرات یخچال خود می توانید از متخصصین دیجی تعمیرکار استفاده نمایید و دلیل ما برای انجام خدمات دستگاه شما چیست ؟

_

خدمات تخصصی

تعمیرات لوازم خانگی در دیجی تعمیرکار زیر نظر متخصص آموزش دیده و متبهر انجام می شود.

_

قیمت مناسب

قیمت مناسب و منصفانه از تعهدات ما به مشتریان می باشد.

_

تامین قطعات

چنانچه تعمیر یخچال شما نیاز به تامین قطعه اورجینال داشته باشد، دیجی تعمیرکار این وظیفه را بر عهده دارد.

_

گارانتی تعمیرات

تعمیرات انجام شده توسط گروه دیجی تعمیرکار به صورت کتبی گارانتی خواهد شد.

نظرات مشتریان 

سوالات متداول

سوالاتی که شاید در ذهن شما باشد ...

هزینه تعمیر یخچال چقدر می شود؟

هزینه تعمیرات و خدمات انجام شده بروی یخچال با توجه به نوع خدمات و برند مشخص میگردد. همچنین در صورت نیاز به قطعه با صلاح دید مشتری و مشورت شما اقدام به تعویض قطعه خواهد شد.

آیا پس از تعمیرات، گارانتی ارائه می شود؟

بله. پس از انجام کامل تعمیرات، گارانتی معتبر دیجی تعمیرکار خدمت شما ارائه خواهد شد تا خیال شما از اصالت و صحت انجام کار مطمعن باشد. دیجی تعمیرکار این مورد را حق مسلم مشتریان خود می داند.

تعمیرات یخچال و ساید بای ساید در چه برندهایی انجام می شود؟

تعمیرات در برندهای که در بخش فوقانی صفحه گفته شده است، انجام می پذیرد و در الباقی برندها با بررسی های بیشتر انجام خواهد شد. دیجی تعمیرکار متعهد به انجام خدمات به صورت اصولی می باشد لذا قبل از تعمیرات، بررسی های تخصصی را انجام خواهد داد.

اگر از تعمیر یخچال خود راضی نباشیم ... ؟
در صورتی که بعد از انجام خدمات توسط متخصصین دیجی تعمیرکار، مشکل یا نارضایتی برای مشتری وجود داشه باشد می توانید با بخش روابط عمومی دیجی تعمیرکار تماس گرفته و نارضایتی خود را اعلام نمایید. در صورت صحت ادعای مشتری و در اسرع وقت تمام ضررهای مادی جبران خواهد شد و یا خدمات توسط متخصصی دیگر ارائه خواهد شد.
زمان حضور تعمیرکار در محل چگونه مشخص می شود؟
پس از تماس مشتری با دیجی تعمیرکار برای تعمیر یخچال، زمان حضور متخصص در محل با هماهنگی مشتری انجام خواهد شد و بهترین زمان از نظر شما برای این کار انتخاب خواهد شد.
ارسال درخواست




    خانهتعمیرات