تعمیر لباسشویی دوو

تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی برند daewoo

تعمیر لباسشویی دوو نیاز به متخصص دارد و دیجی تعمیرکار با ایجاد دپارتمان تعمیرات تخصصی دوو در خدمت شما می باشد. برای ثبت سفارش تعمیرات می توانید با شماره تماس های دیجی تعمیرکار ارتباط بگیرید و یا فرم درخواست تعمیر را تکمیل نمایید تا مشاورین و متخصصین ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

شعبه شمال

شعبه شرق

شعبه غرب

تعمیر لباسشویی دوو

ماشین لباس شویی

لیست هزینه خدمات
  • تعویض شیر لباس شویی 150T
  • تعویض لاستیک دور درب از 350T تا 450T
  • تعویض پمپ تخلیه 400T
  • تعویض موتور از 400T تا 550T
  • تعویض میکرو سوئیچ 300T
  • نصب و آموزش طریقه استفاده 350T
هر وسیله برقی ممکن است در اثر استفاده مداوم از آن دچار مشکلاتی شود. ماشین لباسشویی دوو نیز در این قضیه مستثنی نیست و در اثر مرور زمان و اتفاقاتی که ممکن است برای آن رخ دهد دچار مشکلاتی خواهد شد که البته در اکثر موارد حل شدنی هستند و یک کارشناس و تکنسین حرفه ای تعمیر ماشین لباسشویی می تواند آن را تعمیر کند. کارشناسان دیجی تعمیرکار برای تعمیر لباسشویی دوو شما در اسرع وقت در محل حاضر خواهند شد و ایرادات به وجود آمده در این دستگاه را رفع خواهند کرد.

عیوب متداول لباسشویی دوو

از بین تمامی ایرادهایی که ممکن است ماشین لباسشویی دوو شما پیدا کند، مشکلات و ایرادهایی وجود دارند که کاربران زیادی آنها را گزارش کرده‌اند این یعنی آن ایرادها و عیوب در بین این نوع لباسشویی متداول است. می خواهیم با هم عیوب متداول ماشین لباسشویی دوو را بررسی کنیم تا زمانی که متوجه آن شدید با تعمیرکار مربوطه تماس بگیرید و اقدام به تعمیر لباسشویی دوو خود نمایید.

آب وارد محفظه نمی شود

ممکن است شیر آب لباسشویی شما خراب باشد و به همین دلیل آب وارد محفظه نشده باشد. احتمال بسته بودن شیر نیز وجود دارد. حتماً لوله آب ورودی آب را بررسی کنید تا مشکلی نداشته باشد و یا خم نشده باشد. اگر فیلتر لوله آب بسته شده باشد دستگاه شما قادر نیست که آب را به محفظه انتقال دهد.

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی دوو

شاید لباس موجود در دیگ لباسشویی شما زیاد و یا حتی کم باشد که باعث شده است دیگ نچرخد. حتماً باید را بررسی کنید. هیچ وقت کمتر از ۴۰ درصد از وزن معین شده دستگاه ماشین لباسشویی در ماشین لباسشویی دوو نیندازید و البته بیشتر از ۸۰ درصد از توان لباسشویی خود، لباس در دستگاه قرار ندهید.

اجرا نشدن دور تند

وقتی این مشکل در ماشین لباسشویی دوو شما پیش بیاید باعث می شود که لباس های شما به خوبی خشک نشوند. ممکن است خازن راه انداز دور تند ماشین لباسشویی شما خراب شده باشد که در این صورت می‌توان آن را تعویض کرد اما اگر مشکل از خازن نباشد احتمال اینکه ولتاژ برای چرخش دور مناسب نباشد نیز وجود دارد. در این صورت حتماً باید کارشناس مربوطه سیم ها را با فازمتر بررسی کند.

نشتی آب از ماشین لباسشویی دوو

این مشکل در بین ماشین های لباسشویی دیگر نیز زیاد دیده می‌ شود و رایج است. از آنجا که محل نشتی این دستگاه متفاوت است، راه حل آن برای تعمیر نیز متفاوت خواهد بود. باید درپوش یا پنل پشت دستگاه و درپوش بالایی را جدا کنید و دستگاه را به برق متصل کنید تا بتوانید محل نشتی آب را تشخیص دهید.

لرزش و سر و صدای زیاد

احتمال اینکه ترانزیت ماشین لباسشویی دوو دچار مشکل شده باشد، وجود دارد. باید چفت های ترانزیت را باز کنید. ممکن است دستگاه شما تراز نباشد که لرزش زیادی دارد. پس حتما از تراز بودن آن روی سطح صاف و هموار مطمئن شوید.

قطع نشدن آبگیری

وقتی آب در داخل دستگاه زیاد است و شما از محفظه شیشه ای می توانید آن را ببینید، شیر ورودی ماشین لباسشویی دوو شما خراب است. اگر دستگاه شما به برق وصل نیست اما آب وارد ماشین می شود، شیر مشکلی دارد. ممکن است مشکل از تایمر دستگاه شما نیز باشد. شاید شلنگ ورودی نیز دچار مشکل شده باشد.

برق داشتن بدنه دستگاه

شاید یکی از قطعات الکتریکی دچار مشکل شده باشد. سیم های رابط را بررسی کنید. سیم های رابط پمپ، واتر پمپ، شیر الکتریکی، هیدرو استات، و هیتر را بررسی و قطع کنید. احتمال اینکه سیم های رابط خراب شده باشند نیز وجود دارد؛ اگر قطعات بررسی شده الکتریکی سالم باشند پس سیم ها مشکل دارند.

روش نگهداری ماشین لباسشویی دوو

اگر می خواهید که عمر ماشین لباسشویی دوو شما بیشتر شود باید بدانید که چطور از آن نگهداری کنید پس به توصیه های دیجی تعمیرکار گوش کنید. اولین نکته این است که دستگاه شما حتما باید تراز باشد. جایی که ماشین را در آنجا قرار می دهید نباید مرطوب باشد. بدنه دستگاه خود را حدود 5 سانتی متر با اطراف فاصله دهید. نکته مهم دیگر این است که برنامه ماشین لباسشویی دوو را متناسب با جنس لباس هایتان انتخاب کنید. وقتی از ماشین استفاده نمی کنید، فلکه شیر آب را ببندید. همیشه بعد از شستشو با دستمالی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی دوو را خشک کنید. هیچ گاه جرمگیری ماشین لباسشویی خود را فراموش نکنید. چند وقت در میان حتما باید محفظه پودر لباسشویی را شستشو و جرمگیری کنید. سعی کنید که در طی یک روز پشت سر هم از دستگاه استفاده نکنید و بین هر بار استفاده و روشن کردن آن، فاصله بیندازید. بعد از کار با دستگاه درب آن را باز بگذارید تا داخل دستگاه خشک شود. تعمیر لباسشویی دوو

ارورهای الکترونیکی خاص ماشین لباسشویی دوو

گاهی با بروز مشکلی در ماشین لباسشویی دوو، روی صفحه نمایش دستگاه کدهای خطا یا همان ارورهای الکترونیکی دیده می شوند. می خواهیم برخی از آنها را مرور کنیم.

کد خطاIE

وقتی با این ارور روبه رو می شوید، در ورود آب مشکلی پیش آمده است. چند احتمال وجود دارد: شیر آب خراب است. شاید فیلتر ورودی آب مسدود شده است. ممکن است شیر برقی خراب شده باشد. احتمال اینکه در حال آبگیری پمپ تخلیه کار می کند نیز وجود دارد. ممکن است سنسور سطح آب خراب باشد.

کد خطا OE

اشکالی در تخلیه به وجود آمده است. امکان اینکه لوله تخلیه پیچ خورده باشد و یا خم شده باشد وجود دارد. ممکن است پمپ تخلیه خراب شده باشد. شاید هم هیدروستات خراب شده باشد. ممکن است در هنگام تخلیه آبگیری انجام شده باشد.

کد خطا UE

دستگاه شما تراز نیست. احتمالا لباس ها در هم پیچیده اند و یک سمت قرار گرفته اند که ین ارور را مشاهده می کنید.

کد خطا E4

نشتی آب از درام و یا لوله تخلیه وجود دارد.

کد خطا E8

اشکالی در موتور به وجود آمده است و شما حتما باید با تعمیرکار تماس بگیرید.

کد خطا E9

این ارور یعنی اشکالی در هیدروستات به وجود آمده است و احتمالا باید تعویض شود.

کد خطا H6

اشکالی در المنت ماشین لباسشویی دوو وجود دارد و احتمالا کار نمی کند.
0/5 (0 نظر)

چرا دیجی تعمیرکار؟

از آنجا که لورم ایپسوم، شباهت زیادی به متن های واقعی دارد، طراحان معمولا از لورم ایپسوم استفاده میکنند تا فقط به مشتری یا کار فرما نشان دهند که قالب طراحی شده بعد از اینکه متن در آن قرار میگرد چگونه خواهد بود و فونت ها و اندازه ها چگونه در نظر گرفته شده است.

_

خدمات تخصصی

تعمیرات لوازم خانگی در دیجی تعمیرکار زیر نظر متخصص آموزش دیده و متبهر انجام می شود.

_

قیمت مناسب

قیمت مناسب و منصفانه از تعهدات ما به مشتریان می باشد.

_

تامین قطعات

چنانچه تعمیر لباسشویی شما نیاز به تامین قطعه اورجینال داشته باشد، دیجی تعمیرکار این وظیفه را بر عهده دارد.

_

گارانتی تعمیرات

تعمیرات انجام شده توسط گروه دیجی تعمیرکار به صورت کتبی گارانتی خواهد شد.

نظرات مشتریان 

سوالات متداول

سوالاتی که شاید در ذهن شما باشد...

هزینه تعمیر لباسشویی چقدر است؟

هزینه تعمیر لباسشویی پس از بررسی اولیه کارشناسان دیجی تعمیرکار مشخصص می گردد و قبلا از شروع به انجام خدمات نیز برای مشتری توضیحات تکمیلی داده می شود و سپس با قبول کافرما، اقدام به انجام خدمات و تعمیرات می گردد.

امکان گارانتی تعمیرات لباسشویی وجود دارد؟

دیجی تعمیرکار به علت تخصص بالا در انجام خدمات و ایجاد حس اعتماد در مشتریان، اقدام به گارانتی تعمیرات لباسشویی توسط متخصصین خود می کند. گارانتی در پایان تعمیرات دستگاه و با نام متخصص کار و امضای دیجی تعمیرکار اقدام به انتشار گارانتی خواهد نمود.

تعمیر یخچال در کدام برندها انجام می شود؟

تعمیرات لباسشویی در برندهای مختلفی انجام می شود و متخصصین دیجی تعمیرکار در بخش های مختلف از جمله تعمیرات سامسونگ، ال جی، جنرال الکتریک و ... اقدام به خدمت رسانی خواهند نمود لذا جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا لباسشویی در تمام برندها دارای متخصصین بنام در دیجی تعمیرکار می باشد.

اگر از تعمیرات راضی نباشیم؟

چنانچخ پس از انجام خدمات توسط نیروهای متخصص تعمیر لباسشویی دیجی تعمیرکار، ایراد باقی مانده باشد و با وجود مشاهدات اثبات شده، لباسشویی هنوز کارکرد مناسبی نداشته باشد، شما می توانید درخواست تجدید تعمیرات را با متخصص دیگری ارائه دهید و هیچ گونه هزینه ایی بابت این موضوع پرداخت نخواهید کرد.

زمان حضور تعمیرکار چقدر می باشد؟

تعمیرکار متخصص لباسشویی با هماهنگی مشتریان و در روز و ساعتی که از قبل توافق شده است در محل حضور پیدا خواهد نمود.

ارسال درخواست




    خانهتعمیرات