تعمیر یخچال جنرال الکتریک

تعمیرات تخصصی برند جنرال الکتریک
دیجی تعمیرکار با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در تعمیرات یخچال جنرال الکتریک آماده خدمت رسانی در بخش های تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک، سرویس یخچال و راه اندازی این دستگاه می باشد. برای ثبت سفارش تعمیر یخچال جنرال الکتریک می توانید، با شماره های ۶۶۰۸۹۴۱۰ - 22386820 و ۰۹۱۲۵۰۱۸۰۶۶ به صورت شبانه روزی تماس بگیرید. چنانچه فرصت و موقعیت تماس ندارید نیز برای ثبت سفارش تعمیرات می توانید از فرم آماده شده استفاده نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرکار یخچال دیجی تعمیرکار با شما تماس خواهد گرفت. تعمیرات برند جنرال الکتریک دارای گارانتی ۳ الی ۶ ماهه می باشد که در پایان تعمیرات با مهر و امضا معتبر دیجی تعمیرکار در اختیار شما قرار خواهد گرفت. قیمت تعمیر یخچال general electric نیز با توجه به نوع تعمیرات مشخص می گردد که با توافق طرفین و قبل از شروع فرآیند مشخص می شود. فروشگاه دیجی تعمیرکار بخش تامین اقلام برای تعمیرکاران می باشد و شما می توانید قطعات اورجینال برای تعمیر ساید جنرال را از فروشگاه دیجی تعمیرکار سفارش دهید. برد یخچال جنرال الکتریک از عمده ترین و پر هزینه ترین تعمیرات یخچال جنرال الکتریک می باشد که در دیجی تعمیرکار، تعمیرات با بهترین تکنولوژی و با قیمتی مناسب انجام می شود.

شعبه شمال

شعبه شرق

شعبه غرب

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

یخچال

لیست هزینه خدمات
  • تعویض رله استارت از 250T تا 350T
  • تعویض فن از 350T تا 650T
  • تعویض برد و سنسور از 450T تا 850T
  • تعویض موتور کمپرسور از 400T تا 700T
  • تعویض المنت از 300T تا 600T
  • تعویض فیلتر از 250T تا 350T
  • تعویض شیر برقی از 350T تا 450T
  • تعمیر یخساز از 500T تا 650T
  • شارژ گاز از 1,400T تا 2,500T
جنرال الکتریک یکی از برندهای خوب و محبوب لوازم خانگی مانند یخچال است. در واقع می‌توان گفت که پر فروش‌ترین محصول جنرال الکتریک، یخچال فریزر جنرال الکتریک است. با اینکه کیفیت قطعات این دستگاه بالا است اما ممکن است مانند هر برند دیگری به مرور زمان برای این قطعات مشکلاتی پیش بیاید. در صورت بروز مشکل در یخچال خود با کارشناسان حرفه‌ای دیجی تعمیرکار تماس بگیرید. این مجموعه به تعمیر یخچال جنرال الکتریک، تعمیر فریزر و تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک شما خواهد پرداخت. در ادامه ایرادات رایج یخچال جنرال الکتریک را بررسی خواهیم کرد.

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای ساید بای ساید جنرال الکتریک پیش بیاید، معیوب بودن سنسور دیفراست و فن است. سوختن cpu برد اصلی، کثیفی کندانسور، خرابی الکتروفن سرامیکی فریزر، معیوب بودن موتور فن خنک کننده، مهار نبودن لوله‌ها، خرابی یخساز، خرابی موتور یا کمپرسور از دیگر ایراداتی هستند که در صورت به وجود آمدن آنها شما باید برای تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک اقدام کنید. اگر یخچال شما صدای زیادی تولید می‌کند، یکی از دلایل آن ممکن است به وجود آمدن مشکل در یخساز یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک شما باشد و شما می توانید از تعمیر ساید بای ساید استفاده نمایید. جنرال الکتریک

ایرادات رایج و تعمیر یخچال جنرال الکتریک

یخچال جنرال الکتریک نیز مانند سایر دستگاه‌ها ممکن است در اثر استفاده زیاد و به مرور زمان دچار مشکلاتی شود. مثلا ممکن است با خاموش شدن یخچال مواجه شوید. خنک نکردن مواد غذایی، برفک زدن یخچال، صدای زیاد دستگاه جزو ایرادات رایج یخچال محسوب می‌شوند که در صورت مشاهده هر کدام از آنها باید برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک اقدام بفرمایید.

صدای زیاد ساید بای ساید

یکی از رایج‌ترین مشکلات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک صدای زیاد آن است که معمولا تحت تاثیر عوامل مختلفی این اتفاق رخ می‌دهد. به احتمال زیاد مشکل از فن موتور دستگاه شما است. ممکن است بر اثر ضربه یا شکستگی یا حتی فرسودگی فن، قطعات آن خوب و روان حرکت نکنند و باعث شود که یخچال صدای زیادی تولید کند.

تعمیر فن

اگر متوجه شدید که مواد غذایی شما در حال فاسد شدن هستند یا درون یخچال جنرال الکتریک شما بوی بدی می‌دهد، نیز احتمالا مشکل از فن یخچال است. خیلی سریع باید برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک اقدام کنید تا مواد غذایی درون یخچال و مواد داخل فریزر خراب نشوند. یکی دیگر از عوامل ممکن است ایراداتی در اتصالات موتور یخچال شما باشد یعنی ممکن است لاستیک‌های لرزه‌گیر خراب و فرسوده شده باشند و نتوانند جلوی تولید صدای موتور را بگیرند. تراز نبودن دستگاه و همچنین خراب شدن قطعات دیفراست، خراب شدن برد نیز هر کدام می‌توانند باعث تولید صدای زیاد در دستگاه شما باشند. در صورت شنیدن صدای غیر طبیعی از یخچال حتما با کارشناس تعمیر تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک، تعمیر فریزر جنرال الکتریک و یا تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک شما در محل حاضر شود.

خنک نکردن یخچال

گاهی متوجه می‌شوید که هوای داخل یخچال گرم است و مواد غذایی خنک نمی‌شوند. چند علت می‌توانند باعث بروز این مشکل شده باشند. خرابی و یا سوختن موتور یخچال یکی از این دلایل است. نشتی گاز یخچال نیز می‌تواند اتفاق افتاده باشد. گاز یخچال در صورتی نشت می‌کند که لوله‌‌ها پوسیدگی داشته باشند و یا آسیب دیده باشند. آسیب دیدگی و خرابی برد یخچال و خرابی فن هم ممکن است علل خنک نکردن محیط داخل یخچال باشد. خرابی درزگیر پلاستیکی درب یخچال به علت استفاده نامناسب و یا استهلاک پیش می‌آید؛ اگر درزگیر پلاستیکی دور درب یخچال خراب شود باعث خروج هوای سرد از داخل یخچال به بیرون می‌شود و هوای گرم به داخل یخچال راه پیدا می‌کند.

بسته نشدن درب یخچال

سه عامل ممکن است باعث بسته نشدن درب یخچال شما شوند. عمال اول این است که چیزی درون یخچال جلوی بسته شدن درب را گرفته است. عامل دوم پیچ خوردگی و یا شل شدن درزگیر پلاستیکی درب یخچال است که باعث گرم شدن محیط یخچال نیز می‌شود. در این حالت باید درزگیر تعویض شود. عامل سوم هم سطح نبودن بدنه یخچال جنرال الکتریک است یا گیره‌های درب تنظیم نیستند و احتمال ایراد لولاهای درب نیز وجود دارد.

سرد نشدن فریزر

اگر فریزر شما بیش از حد سرد شود، مواد غذایی شما دچار یخ زدگی می شود و از بین می‌رود. سرد نشدن فریزر نیز باعث فاسد شدن مواد غذایی شما خواهد شد. خراب بودن کمپرسور و رله می‌‌تواند دلیلی بر سرد نشدن فریزر باشد. خرابی درزگیر نیز می‌تواند دیگر دلیل آن باشد. اگر فن اواپراتور خراب باشد هم این اتفاق می‌افتد. در صورت بروز این مشکل حتما برای تعمیر فریزر جنرال الکتریک خود اقدام کنید.

ارورهای رایج یخچال جنرال الکتریک

ممکن است برای یخچال جنرال الکتریک نیز مانند سایر یخچال‌ها مشکلاتی پیش بیاید. گاهی این مشکلات خودشان را از طریق ارورها یا کدهای خطا نشان می‌دهند که به بررسی رایج‌ترین آنها خواهیم پرداخت.

ارور hrs

این بدترین ارور روی صفحه نمایش یخچال جنرال الکتریک می‌باشد. بعد از ظاهر شدن این ارور، یخچال شما متاسفانه از کار می‌افتد و خاموش می‌شود. حتما باید سریعا با تعمیرکار تماس بگیرید و برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک اقدام کنید.

ارور FF

دمای فریزر بیش از حد مجاز رسیده است و یخ مواد غذایی آب شده است! باز بودن درب فریزر یا خرابی لاستیک درب می‌تواند عامل بروز این مشکل باشد. بعد از بررسی و حل مشکل دکمه System check را فشار دهید.

ارور PF

مسیر برق را بررسی کنید. این ارور نشان دهنده‌ی مشکلی در برق است. پس از بررسی و حل این مشکل دکمه System check را فشار دهید.

ارور CC

این کد مشابه ارور FF است اما این ارور مربوط به بخش یخچال است یعنی دمای یخچال بیش از حد مجاز بالا رفته است.

ارور TC

در دستگاه قطعه ای به نام Turbo cooling وجود دارد. این قطعه وظیفه دارد تا دمای یخچال را سریع کاهش دهد. اگر بعد از انجام این کار این دستگاه هنوز در حال کار کردن باشد شما این ارور را مشاهده خواهید کرد. برای رفع آن همان دکمه Turbo cooling را فشار دهید.

ارور Tf

نشان دهنده‌ی روشن ماندن Turbo freezer است. کمپرسور مدت زیادی روشن بوده است تا فریزر را سریع خنک کند. ممکن است به موتور دستگاه شما فشار بیاید.

ارور DF

این ارور مربوط به بخش دیفراست است. یعنی چرخه‌ی دیفراست مدت زیادی انجام نشده است. حتما باید تکنسین برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک شما بیاید و آن را بررسی کند.

تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک

برد یخچال از قسمت الکترونیکی آن می باشد که اهمیت بسیار بالایی در این دستگاه دارد. یخچال الکترونیکی جدید برای ارسال فرمان به موتور از یک قسمت الکترونیکی به نام برد استفاده می کنند که به عنوان مغز متفکر ساید بای ساید نیز شناخته می شود. خرابی برد الکترونیک یخچال جنرال الکتریک می تواند آسیب بزرگی را به این قطعه برساند و همواره باید به این نکته توجه نمایید که خرید یک برد جدید برای یخچال و ساید بای ساید می تواند هزینه های زیادی را به همراه داشته باشد. لذا استفاده درست از یخچال می تواند برای شما این همیت را داشته باشد که از هزینه های اضافی برای تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک جلوگیری نماید. برخی از نشانه‌های خرابی برد یخچال جنرال الکتریک روشن نشدن دستگاه، خاموش شدن صفحه‌ی نمایش دستگاه و گرم شدن داخل یخچال هستند که حتما باید به تعمیر یخچال General Electric بپردازید. دیجی تعمیرکار با تکیه به تجربه چندین ساله خود در امر تعمیر برد یخچال همواره به این موضوع پایبند بوده است که برای کاهش هزینه های مشتریان اقدام به تعمیر اصولی برد الکترونیک نماید. چنانچه نیاز به تعمیرات تخصصی برد الکترونک ساید بای ساید general electric داشته باشید نیز می توانید از خدمات دیجی تعمیرکار استفاده نمایید.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران

دیجی تعمیرکار با کارشناسانی مجرب و حرفه‌ای در بخش تعمیرات جنرال الکتریک در شهر تهران خدماتی اعم از تعویض موتور، برطرف کردن افتادگی درب، رفع مشکل آبریزی، تعمیر یخساز و تعویض دستگیره را به شما مشتریان گرامی عرضه می‌کند. کافی است تا برای تعویض فیلتر، شارژ گاز، تعمیر برد و هر مشکل دیگری در یخچال جنرال الکتریک خود با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حاضر خواهند شد.
5/5 (2 نظر)

چرا دیجی تعمیرکار؟

برای تعمیرات یخچال خود می توانید از متخصصین دیجی تعمیرکار استفاده نمایید و دلیل ما برای انجام خدمات دستگاه شما چیست ؟

_

خدمات تخصصی

تعمیرات لوازم خانگی در دیجی تعمیرکار زیر نظر متخصص آموزش دیده و متبهر انجام می شود.

_

قیمت مناسب

قیمت مناسب و منصفانه از تعهدات ما به مشتریان می باشد.

_

تامین قطعات

چنانچه تعمیر یخچال شما نیاز به تامین قطعه اورجینال داشته باشد، دیجی تعمیرکار این وظیفه را بر عهده دارد.

_

گارانتی تعمیرات

تعمیرات انجام شده توسط گروه دیجی تعمیرکار به صورت کتبی گارانتی خواهد شد.

نظرات مشتریان 

سوالات متداول

سوالاتی که شاید در ذهن شما باشد ...

هزینه تعمیر یخچال چقدر می شود؟

هزینه تعمیرات و خدمات انجام شده بروی یخچال با توجه به نوع خدمات و برند مشخص میگردد. همچنین در صورت نیاز به قطعه با صلاح دید مشتری و مشورت شما اقدام به تعویض قطعه خواهد شد.

آیا پس از تعمیرات، گارانتی ارائه می شود؟

بله. پس از انجام کامل تعمیرات، گارانتی معتبر دیجی تعمیرکار خدمت شما ارائه خواهد شد تا خیال شما از اصالت و صحت انجام کار مطمعن باشد. دیجی تعمیرکار این مورد را حق مسلم مشتریان خود می داند.

تعمیرات یخچال و ساید بای ساید در چه برندهایی انجام می شود؟

تعمیرات در برندهای که در بخش فوقانی صفحه گفته شده است، انجام می پذیرد و در الباقی برندها با بررسی های بیشتر انجام خواهد شد. دیجی تعمیرکار متعهد به انجام خدمات به صورت اصولی می باشد لذا قبل از تعمیرات، بررسی های تخصصی را انجام خواهد داد.

اگر از تعمیر یخچال خود راضی نباشیم ... ؟
در صورتی که بعد از انجام خدمات توسط متخصصین دیجی تعمیرکار، مشکل یا نارضایتی برای مشتری وجود داشه باشد می توانید با بخش روابط عمومی دیجی تعمیرکار تماس گرفته و نارضایتی خود را اعلام نمایید. در صورت صحت ادعای مشتری و در اسرع وقت تمام ضررهای مادی جبران خواهد شد و یا خدمات توسط متخصصی دیگر ارائه خواهد شد.
زمان حضور تعمیرکار در محل چگونه مشخص می شود؟
پس از تماس مشتری با دیجی تعمیرکار برای تعمیر یخچال، زمان حضور متخصص در محل با هماهنگی مشتری انجام خواهد شد و بهترین زمان از نظر شما برای این کار انتخاب خواهد شد.
ارسال درخواست




    خانهتعمیرات