تعمیر یخچال سامسونگ

یخچال سامسونگ تخصص ماست
برای تعمیر یخچال سامسونگ نگران نباشید و برای ثبت سفارش تعمیرات خود می توانید با شماره تلفن های 09125018066 - 02166089419 و 02122386820 تماس بگیرید و یا چنانچه برقراری تماس برایتان مقدور نمی باشد می توانید با تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ منتظر تماس دیجی تعمیرکار در کوتاه ترین زمان ممکن باشید. زمان انجام تعمیرات را شما می توانید مشخص نمایید و تعمیرکار سامسونگ ما در محل شما حاضر می شود و اقدام به سرویس و خدمت رسانی خواهد کرد. خدمات تعمیرات در دیجی تعمیرکار با ارائه پمانت نامه معتبر انجام خواهد شد و شما می توانید با خیال راحت تعمیرات یخچال خود را به ما بسپارید. چنانچه نیاز به قطعه اورجینال برای تعمیرات باشد نیز می توانید قیمت قطعات دیجی تعمیرکار را با سایرین مقایسه نموده اقدام به خرید و نصب تحت ضمانت نامه اصالت کالا نمایید. در ادامه ایرادات رایج یخچال سامسونگ و نحوه برطرف کردن اصولی ایرادات را خواهیم دید.

شعبه شمال

شعبه شرق

شعبه غرب

تعمیر یخچال سامسونگ

یخچال

لیست هزینه خدمات
  • تعویض رله استارت از 250T تا 350T
  • تعویض فن از 350T تا 650T
  • تعویض برد و سنسور از 450T تا 850T
  • تعویض موتور کمپرسور از 400T تا 700T
  • تعویض المنت از 300T تا 600T
  • تعویض فیلتر از 250T تا 350T
  • تعویض شیر برقی از 350T تا 450T
  • تعمیر یخساز از 500T تا 650T
  • شارژ گاز از 1,400T تا 2,500T
یخچال از هر نوعی که باشد احتمال دارد به مرور زمان دچار مشکل شود یعنی از کار بیفتد پس شما حتما نیاز به تعمیر یخچال سامسونگ خواهید داشت. همیشه در یخچال خوراکی‌ها و مواد غذایی وجود دارد که ممکن است به سرعت فاسد شوند و باید به این نکته هم توجه کرد که اگر تعمیر یخچال ساید را به تعویق بیندازید، قطعات یخچال شما نیز ممکن است آسیب ببینند. پس در زمان متوجه شدن وجود هر نوع اختلالی در یخچال حتما به سرعت برای تعمیرات دستگاه خود اقدام کنید. سرعت اقدام شما برای تعمیرات بسیار مهم است تا خسارت بیشتری به یخچال شما وارد نشود. از این رو در صورت مشاهده هر گونه اختلالی در کارکرد یخچال خود با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید. دیجی تعمیرکار، با متخصصین حرفه‌ای خود در اسرع وقت خدمات لازم را به شما ارائه خواهد کرد.

ایرادات رایج در یخچال سامسونگ

یخچال معمولا دچار مشکلات مشابهی می‌شود که در آن صورت نیاز به تعمیر آن است. گاهی مشاهده می‌کنید که یخچال شما خاموش شده است و انگار هیچ برقی در یخچال وجود ندارد؛ اگر صدای کمپرسور را نمی‌شنوید و موتور یخچال کار نمی‌کند؛ اگر مشکلات به ظاهر کوچکی مانند نشتی آب و جمع شدن آن در کف یخچال و یا بسته نشدن کامل در یخچال را نیز مشاهده می‌کنید، با تعمیرکار تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای تعمیر یخچال سامسونگ، تعمیر ساید بای ساید سامسونگ و یا تعمیر فریزر سامسونگ شما در محل حاضر شود. با هم مروری بر ایرادات رایج در یخچال سامسونگ خواهیم داشت.

مشکلات دما در یخچال سامسونگ

گاهی ممکن است متوجه شوید که مواد غذایی داخل یخچال خنک نیستد و یا حتی مواد غذایی داخل فریزر نیز یخ نزده‌اند یعنی سرمای یخچال و فریزر شما کمتر شده است. باید برای تعمیر فریزر سامسونگ خود اقدام کنید. اگر دمای یخچال به زیر صفر رسید، مواد غذایی موجود در یخچال شما یخ می‌زند. اگر دیواره یخچال شما گرم شد و حرارت آن غیر طبیعی بود هم تعمیرات دستگاه شما لازم و ضروری است. در صورت مشاهده عدم کارکرد یخساز نیز دستگاه شما نیاز به تعمیر خواهد داشت و می توانید از واحد تعمیرات سامسونگ دیجی تعمیرکار استفاده نمایید.

برفک داخل یخچال سامسونگ

برفک زدن داخل یخچال و یا فریزر طبیعی نیست و اگر برفکی مشاهده کردید حتما با تعمیرکار تماس بگیرید تا قبل از بروز مشکل بیشتری خدمات خود را ارائه کند و به تعمیر یخچال سامسونگ شما بپردازد.

موتور یخچال سامسونگ

اگر مشاهده کردید که موتور یخچال شما صدای غیر طبیعی و بلندی تولید می‌کند یا موتور یخچال به صورت غیر طبیعی گرم شده است و یا موتور کلا کار نمی‌کند حتما باید برای تعمیر و تعویض موتور یخچال خود اقدام کنید زیرا احتمال سوختن موتور یخچال وجود دارد. از موارد دیگری که می‌تواند نشانه‌ی سوختن موتور یخچال سامسونگ شما باشد، قطع شدن فیوز ساختمان و یا اتصال بدنه به کمپرسور یخچال سامسونگ است. در صورت مشاهده هر کدام از این موارد، یخچال شما نیاز به تعمیر دارد.

روشن شدن چراغ فیلتر یخچال سامسونگ

ممکن است متوجه شوید که چراغ فیلتر آب روشن شده است. در این حالت حتما باید برای تعویض فیلتر آب اقدام کنید.

تعمیر برد یخچال سامسونگ

وقتی برد یخچال سامسونگ دچار مشکل می‌شود، مدار فرمان یا IC برنامه و یا منبع تغذیه آسیب می‌بیند. حتی گاهی ممکن است در اثر عدم کارکرد برد یخچال، هر سه قسمت نیز دچار اختلال شوند. حتما باید برای تعمیر یخچال سامسونگ خود اقدام کنید تا آسیب جدی‌تری متوجه یخچال شما نشود.

صدای زیاد یخچال سامسونگ

اگر با صدای زیاد دستگاه مواجه شدید نیز یخچال شما دچار مشکل شده است؛ این صدا ممکن است متوالی نباشد و قطع شود و حتی ممکن است با باز کردن و بستنِ در یخچال هم صدا قطع شود.

شارژ گاز یخچال سامسونگ

باور مردم این است که گاز یخچال تمام می‌شود اما واقعیت این نیست! گاز یخچال کم می‌شود و در این حالت حتما  دستگاه شما نشتی گاز دارد. نشتی گاز یخچال سامسونگ معمولا در لوله‌های پشت یخچال، لوله‌های بدنه یخچال، موتور و یا صفحه سرما ساز یخچال است. به کارشناس تعمیر تماس بگیرید تا نشت یابی کنند و گاز یخچال شما را شارژ و یا تزریق کنند.

فن یخچال سامسونگ

خرابی فن یخچال سامسونگ به صورت قطع شدن سیم پیچ مگنتی، شکستگی بلبرینگ‌ها و یا خشک شدن آنها و یا شکستگی فن بروز پیدا می‌کند. در این حالت کارشناس تشخیص خواهد داد که یخچال شما نیاز به تعویض فن دارد یا با تعمیر آن هم مشکل یخچال شما حل خواهد شد.

تعمیر سیستم دیفراست یخچال سامسونگ

وقتی یخچال شما برفک می‌زند یا المنت دیفراست دچار مشکل شده است، یا ترموفیوز، ترمودیسک، سنسور دیفراست دچار اختلال شده‌اند. امکان وجود مشکل در برد الکترونیکی و تایمر مکانیکی نیز وجود دارد.

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های یخچال سامسونگ ساید بای ساید است. گاهی آبسرد کن یخچال ساید شما خراب می‌شود، گاهی مواد غذایی خنک نمی‌شوند و برعکس بعضی اوقات مواد غذایی یخ می‌زنند! در این حالات نیاز به تعمیر ساید بای ساید سامسونگ دارید. اگر پنل برد سوخته باشد؛ بدنه از داخل سوراخ شده باشد؛ ترموستات خراب باشد؛ صدای دستگاه زیاد باشد نیز حتما باید با تعمیرکار تماس بگیرید. دیجی تعمیرکار حتی کارشناسانی برای تعمیر بست یا لولای در یخچال ساید بای ساید نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

ارورهای رایج یخچال سامسونگ

می‌دانیم که سامسونگ مدل‌های مختلفی از یخچال، فریزر و ساید بای ساید دارد. با توجه به مدل و سری دستگاه ارورهای آن نیز متفاوت است. برای تعمیر یخچال سامسونگ، تعمیر فریزر سامسونگ و تعمیر ساید بای ساید سامسونگ کارشناس اول به کدهای خطا توجه می‌کند و سپس به تعمیر می‌پردازد. به بررسی رایج‌ترین ارورهای یخچال سامسونگ خواهیم پرداخت.

کد خطا 4E

این کد نشان می‌دهد که سنسور دیفراست خراب شده است و یا سیم‌های رابط شل شده‌اند. ممکن است همراه با این ارور لایه‌های برفک نیز در یخچال مشاهده شود.

کد خطا 1E و SE

معمولا قطعی جریان برق در دستگاه باعث نشان دادن این کد می‌شود. برای رفع این خطا ده ثانیه دکمه‌های power save و lighting یا fridge و freezer را فشار دهید.

کد خطا 5E

این کد خطا نیز در برخی از مدل‌ها به معنای قطعی جریان برق است و باید مانند ارور 1E و  SE برای رفع این خطا نیز ده ثانیه دکمه‌های power save و lighting یا fridge و freezer را فشار دهید.

کد خطا 6E

این خطا مربوط به خرابی سنسور دمای محیط بعد از قطعی برق است. به مدت بیست ثانیه دکمه‌های power cool  و power freeze را نگه دارید.

کد خطا 8E

سنسور یخساز از کار افتاده است. سیم‌کشی و سنسور را بررسی کنید. شاید لازم باشد کل این قسمت تعویض شود.

کد خطا 23E

فن کندانسور خراب شده است. باید وضعیت سیم‌پیچی و نحوه کار کردن فن بررسی شود.

تعمیر یخچال سامسونگ در تهران

با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید تا خدماتی نظیر شارژ گاز، تعمیر موتور، تعویض فیلتر، افتادگی درب، تعمیر یخساز، تعمیر برد و تعویض دستگیره را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد. در صورت بروز مشکلاتی مانند گرم شدن دستگاه و یکسره کار کردن یخچال نیز با کارشناسان دیجی تعمیرکار تماس بگیرید. این مجموعه با کارشناسان حرفه‌ای و مجرب به تعمیر یخچال سامسونگ خواهد پرداخت و مشکلات آن را حل خواهد کرد.
5/5 (2 نظر)

چرا دیجی تعمیرکار؟

برای تعمیرات یخچال خود می توانید از متخصصین دیجی تعمیرکار استفاده نمایید و دلیل ما برای انجام خدمات دستگاه شما چیست ؟

_

خدمات تخصصی

تعمیرات لوازم خانگی در دیجی تعمیرکار زیر نظر متخصص آموزش دیده و متبهر انجام می شود.

_

قیمت مناسب

قیمت مناسب و منصفانه از تعهدات ما به مشتریان می باشد.

_

تامین قطعات

چنانچه تعمیر یخچال شما نیاز به تامین قطعه اورجینال داشته باشد، دیجی تعمیرکار این وظیفه را بر عهده دارد.

_

گارانتی تعمیرات

تعمیرات انجام شده توسط گروه دیجی تعمیرکار به صورت کتبی گارانتی خواهد شد.

نظرات مشتریان 

سوالات متداول

سوالاتی که شاید در ذهن شما باشد ...

هزینه تعمیر یخچال چقدر می شود؟

هزینه تعمیرات و خدمات انجام شده بروی یخچال با توجه به نوع خدمات و برند مشخص میگردد. همچنین در صورت نیاز به قطعه با صلاح دید مشتری و مشورت شما اقدام به تعویض قطعه خواهد شد.

آیا پس از تعمیرات، گارانتی ارائه می شود؟

بله. پس از انجام کامل تعمیرات، گارانتی معتبر دیجی تعمیرکار خدمت شما ارائه خواهد شد تا خیال شما از اصالت و صحت انجام کار مطمعن باشد. دیجی تعمیرکار این مورد را حق مسلم مشتریان خود می داند.

تعمیرات یخچال و ساید بای ساید در چه برندهایی انجام می شود؟

تعمیرات در برندهای که در بخش فوقانی صفحه گفته شده است، انجام می پذیرد و در الباقی برندها با بررسی های بیشتر انجام خواهد شد. دیجی تعمیرکار متعهد به انجام خدمات به صورت اصولی می باشد لذا قبل از تعمیرات، بررسی های تخصصی را انجام خواهد داد.

اگر از تعمیر یخچال خود راضی نباشیم ... ؟
در صورتی که بعد از انجام خدمات توسط متخصصین دیجی تعمیرکار، مشکل یا نارضایتی برای مشتری وجود داشه باشد می توانید با بخش روابط عمومی دیجی تعمیرکار تماس گرفته و نارضایتی خود را اعلام نمایید. در صورت صحت ادعای مشتری و در اسرع وقت تمام ضررهای مادی جبران خواهد شد و یا خدمات توسط متخصصی دیگر ارائه خواهد شد.
زمان حضور تعمیرکار در محل چگونه مشخص می شود؟
پس از تماس مشتری با دیجی تعمیرکار برای تعمیر یخچال، زمان حضور متخصص در محل با هماهنگی مشتری انجام خواهد شد و بهترین زمان از نظر شما برای این کار انتخاب خواهد شد.
ارسال درخواست




    خانهتعمیرات