تعمیر یخچال بوش

دپارتمان تخصصی تعمیرات بوش
برای تعمیر یخچال بوش می توانید با شماره های ۶۶۰۸۹۴۱۰ - 22386820 و ۰۹۱۲۵۰۱۸۰۶۶ تماس بگیرید. چنانچه فرصت تماس برای شما وجود ندارد نیز می توانید فرم درخواست تعمیرکار یخچال بوش را تکمیل نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، متخصص در محل شما برای تعمیرات حاضر شود. قیمت تعمیر یخچال بوش پس از بررسی ابتدایی و قبل از شروع خدمات با شما توافق خواهد شد و چنانچه مورد رضایت طرفیت قرار بگیرد، خدمات شروع خواهد شد. در انتهای تعمیرات ساید بای ساید بوش گارانتی ۳ ال ۶ ماهه خدمات دیجی تعمیرکار اعطا می گردد و خیالتان بابت تعمیرات راحت باشد. چنانچه یخچال شما نیاز به قطعات یدکی داشته باشد نیز می توانید از فروشگاه دیجی تعمیرکار اقدام به خرید قطعات اورجینال با ضمانت نمایید.

شعبه شمال

شعبه شرق

شعبه غرب

تعمیر یخچال بوش

یخچال

لیست هزینه خدمات
  • تعویض رله استارت از 250T تا 350T
  • تعویض فن از 350T تا 650T
  • تعویض برد و سنسور از 450T تا 850T
  • تعویض موتور کمپرسور از 400T تا 700T
  • تعویض المنت از 300T تا 600T
  • تعویض فیلتر از 250T تا 350T
  • تعویض شیر برقی از 350T تا 450T
  • تعمیر یخساز از 500T تا 650T
  • شارژ گاز از 1,400T تا 2,500T

تعمیر یخچال بوش همراه با آموزش رفع ایرادات آن

انواع مدل‌های یخچال بوش از جمله محبوب‌ترین یخچال‌های موجود در بازار هستند. این برند آلمانی در طراحی و ساخت یخچال‌های خود همچون دیگر لوازم خانگی از کیفیت و تکنولوژی بالایی بهره برده است. یخچال‌های بوش نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا طرفداران زیادی دارند. با این حال این یخچال‌ها همچون برندهای دیگر دچار خرابی می‌شوند البته با این تفاوت که جهت تعمیر یخچال بوش لازم است از نمایندگی‌های مجاز تعمیر یخچال بوش یا یک تعمیرکار متخصص و ماهر کمک گرفت. با توجه به اهمیت این موضوع در این مطلب از دیجی تعمیرکار همراه ما باشید.

ایرادات رایج در یخچال بوش

یخچال‌ها به عنوان یکی از لوازم برقی پر استفاده در منزل، از هر برندی که باشند ممکن است دچار خرابی و مشکل شوند. بنابراین فرقی نمی‌کند که یخچال شما از برند بوش باشد یا هر برند دیگری در هر صورت ممکن است روزی مجبور شوید نسبت به تعمیر یخچال قدیمی‌ خود اقدام کنید. به این ترتیب در استفاده از یخچال بوش هم ممکن است یک سری مشکلات رایج وجود داشته باشد که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

خالی شدن گاز یخچال بوش

یکی از مشکلات رایج در انواع مختلف یخچال‌ها از جمله بوش، خالی شدن گاز یخچال است. این مشکل می‌تواند به دلیل نشتی در مسیر لوله‌های یخچال یا کمپرسور ایجاد شود. در هر حال تشخیص نهایی بر عهده یک فرد متخصص در این زمینه است. بنابراین بهتر است در صورت احتمال خالی شدن گاز یخچال حتماً از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید. برای این منظور می‌توانید با کارشناسان دیجی تعمیرکار از طریق تماس تلفنی یا تکمیل فرم موجود در سایت ارتباط برقرار کنید. دیجی تعمیرکار مجموعه‌ای متشکل از تعداد زیادی تعمیرکار مجرب و آموزش دیده است که در کوتاه‌ترین زمان، خود را به محل شما می‌رسانند. بنابراین دیگر لازم نیست برای تعمیر یخچال خود از هر برندی مانند سامسونگ به تعمیرگاه یخچال سامسونگ مراجعه کنید. چرا که در این مجموعه امکان تعمیر انواع یخچال در برندهای مختلف وجود دارد. هدف این تعمیرکاران در درجه اول تعمیر قطعه معیوب است بنابراین قابل درک است که همین امر تا حد زیادی منجر به کاهش هزینۀ تعمیر مشتری خواهد شد.

خراب شدن برد الکترونیکی یخچال بوش

برد الکترونیکی در یخچال را می‌توان به عنوان مرکز فرماندهی به شمار آورد. خراب شدن برد هم می‌تواند از مشکلات رایج در یخچال‌های بوش باشد که در صورت ایجاد این مشکل دمای یخچال تا حد زیادی کاهش می‌یابد و نمایشگر دستگاه هم ممکن است دچار اختلال شود یا در شرایطی به طور کلی از کار بیفتد. از این رو هزینه تعمیر آن همچون هزینه تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک می‌تواند بالا باشد بنابراین اگر با خرابی برد الکترونیکی در یخچال بوش خود روبرو شدید، در اولین فرصت از یک تعمیرکار کمک بگیرید. شما خیلی راحت می‌توانید جهت تعمیر یخچال فریزر بوش در تهران با کارشناسان دیجی تعمیرکار تماس بگیرید.

اتومات نکردن یخچال بوش

یخچال‌ها از هر نوعی که باشند از قابلیت اتومات کردن برخوردار هستند. به این معنی که یخچال به طور دائم کار نمی‌کند و به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود تا کمی موتور استراحت کند و فشار کمتری به آن وارد شود. با این حال یکی از مشکلات رایج در یخچال بوش، اتومات نکردن است که می‌تواند ناشی از خرابی کمپرسور، خرابی کویل‌های کندانسور، تنظیم دمای نادرست یخچال، خرابی فن کمپرسور، محل قرارگیری نامناسب یا خرابی لاستیک دور درب یخچال باشد. 

بنابراین بهتر است برای رفع این مشکل ابتدا علت را پیدا کنید سپس به دنبال برطرف کردن آن باشید. به عنوان مثال گاهی اوقات ممکن است با تعمیر پوسیدگی درب یخچال ساید بوش خود بتوانید مشکل خرابی لاستیک دور درب را برطرف کنید و به دنبال آن مشکل اتومات نکردن یخچال بوش هم برطرف شود. در هر حال جهت جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر است هر چند وقت یکبار نسبت به سرویس یخچال خود توسط دیجی تعمیرکار اقدام کنید. این مجموعه همچنین به عنوان نمایندگی یخچال فریزر بوش، قطعات سالم و اورجینال این برند را در اختیارتان خواهد گذاشت.

صدای بیش از حد یخچال بوش

از مشکلات رایج دیگر یخچال‌های بوش می‌توان به سروصدای زیاد آن‌ها اشاره کرد. البته تولید صدای زیاد توسط یخچال بوش می‌تواند به عنوان زنگ خطری باشد که وجود یک مشکل را اعلام می‌کند. تراز نبودن یخچال، خرابی فن کندانسور، شل شدن اتصالات موتور و مواردی از این قبیل همگی می‌توانند از دلایل سروصدای زیاد یخچال بوش باشند. البته برای تشخیص این مشکل بهتر است از یک تعمیرکار با تجربه و آموزش دیده کمک بخواهید. از آنجایی که یخچال‌های بوش از جمله یخچال‌هایی هستند که از طراحی پیچیده و تکنولوژی پیشرفته برخوردارند، بهتر است جهت تعمیر آن‌ها همچون تعمیر یخچال ساید ال جی به تعمیرکاران ماهر یا نمایندگی‌های مجاز تعمیر یخچال بوش و ال جی مراجعه کرد. به این ترتیب اگر به دنبال نمایندگی تعمیر یخچال بوش در کرج هستید می‌توانید از دیجی تعمیرکار کمک بگیرید.

راهنمای تعمیر یخچال بوش در منزل

حال که با برخی از مشکلات رایج در یخچال‌های بوش آشنا شدید شاید بد نباشد یک راهنمای تعمیر یخچال در دسترس داشته باشید تا در صورت بروز مشکلات این چنینی بتوانید خیلی سریع نسبت به تعمیر یخچال ساید بوش یا هر مدلی که دارید، اقدام کنید. البته لازم به ذکر است که بهتر است از همان ابتدا برای تعمیر یخچال بوش، بکو، سامسونگ یا هر برندی که دارید به نمایندگی تعمیر یخچال بکو و در کل نمایندگی‌های مجاز همان برند مراجعه کنید.

تشخیص مشکل یخچال بوش

در رابطه با تعمیر یخچال بوش قبل از هر اقدامی باید مشکل را پیدا کنید و تشخیص دهید ایراد به وجود آمده از کجاست. برای این منظور بهتر است با مشاهده علائم و دفترچه راهنمای یخچال مشکل را بررسی کنید. پس در این صورت بررسی تک تک قطعات کمک کننده خواهد بود.

تهیه ابزار آلات مناسب جهت تعمیر یخچال بوش

بعد از تشخیص مشکل برای اینکه بتوانید نسبت به رفع آن اقدام کنید لازم است ابزارهای لازم را در اختیار داشته باشید. از جمله ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر می‌توان به پیچ گوشتی، انبردست، مولتی‌متر و مانند اینها اشاره کرد. البته لازم به ذکر است، در صورتی که در این زمینه مهارت و تخصص کافی دارید، اقدام به این کار کنید، در غیر اینصورت بهتر است کار را به کاردان بسپارید و از تعمیرکاران مجرب کمک بگیرید. توصیه می‌شود اگر فکر می‌کنید مشکل جدی است با کارشناسان دیجی تعمیرکار تماس بگیرید. چرا که گاهی اوقات ممکن است قطعۀ معیوب نیاز به تعویض داشته باشد که در این صورت کارشناسان مجموعه بنا بر تشخیص اقدام به تعویض آن با یک قطعه سالم و اورجینال می‌کنند. در پایان نیز می‌توانید گارانتی تعمیر را از تعمیرکاران دریافت کنید.

اقدام به تعمیر یخچال بوش

در نهایت بعد از عیب یابی مشکل یخچال بوش و تهیۀ تجهیزات لازم با توجه به نوع مشکل می‌توانید نسبت به رفع آن اقدام کنید. در ادامه به بیان یک سری از مشکلات با راه‌حل‌های پیشنهادی برای رفع آن می‌پردازیم.

روشن نشدن یخچال بوش

گاهی اوقات ممکن است به دلیل بروز یک مشکل جزئی در سیم و پریز برق، یخچال بوش شما روشن نشود. بنابراین بهتر است قبل از هر اقدامی، کلیدهای مدار و فیوز برق را بررسی کنید.

خنک نکردن یخچال بوش

خنک نکردن یخچال هم یکی از عیوب شایع و در عین حال خیلی مهم در یخچال است. چرا که کار یخچال خنک کردن است و اگر به درستی انجام نشود می‌تواند ناشی از خرابی فن دستگاه، ترموستات یا سیم پیچی کندانسور باشد که می توانید به بررسی آن‌ها بپردازید.

روشن نشدن چراغ‌های داخل یخچال بوش

روشن نشدن چراغ‌های داخل یخچال هم از جمله مشکلاتی است که ممکن است بتوان خود در منزل بدون کمک گرفتن از تعمیرکار انجام داد. البته به شرطی که مشکل از سوختگی لامپ باشد و با تعویض آن به راحتی قابل رفع شدن باشد. بنابراین در صورتی که روشن نشدن چراغ‌ها ناشی از عملکرد خراب برد الکترونیکی و سوئیچ درب یخچال باشد بهتر است از همان ابتدا با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید. برای این مجموعه فرقی نمی‌کند که جهت تعمیر یخچال بوش در غرب تهران هستید یا شرق آن، چرا که با اعزام تعمیرکار یخچال در محل، مشکل را رفع خواهد کرد.

سرویس یخچال بوش جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی

  • یخچال‌های بوش یکی از بهترین برندهای موجود در بازار هستند که به دلیل بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته در ساخت آن‌ها از قیمت بالایی برخوردار هستند. 
  • بنابراین در صورت بروز مشکل، بهتر است قبل از هر اقدامی از یک تعمیرکار آموزش دیده کمک بگیرید. 
  • همچنین جهت پیشگیری از بروز هرگونه خطا یا ارور در یخچال، توصیه می‌شود هر چند وقت یکبار نسبت به سرویس یخچال خود اقدام کنید.
2/5 (1 نظر)

چرا دیجی تعمیرکار؟

برای تعمیرات یخچال خود می توانید از متخصصین دیجی تعمیرکار استفاده نمایید و دلیل ما برای انجام خدمات دستگاه شما چیست ؟

_

خدمات تخصصی

تعمیرات لوازم خانگی در دیجی تعمیرکار زیر نظر متخصص آموزش دیده و متبهر انجام می شود.

_

قیمت مناسب

قیمت مناسب و منصفانه از تعهدات ما به مشتریان می باشد.

_

تامین قطعات

چنانچه تعمیر یخچال شما نیاز به تامین قطعه اورجینال داشته باشد، دیجی تعمیرکار این وظیفه را بر عهده دارد.

_

گارانتی تعمیرات

تعمیرات انجام شده توسط گروه دیجی تعمیرکار به صورت کتبی گارانتی خواهد شد.

نظرات مشتریان 

سوالات متداول

سوالاتی که شاید در ذهن شما باشد ...

هزینه تعمیر یخچال چقدر می شود؟

هزینه تعمیرات و خدمات انجام شده بروی یخچال با توجه به نوع خدمات و برند مشخص میگردد. همچنین در صورت نیاز به قطعه با صلاح دید مشتری و مشورت شما اقدام به تعویض قطعه خواهد شد.

آیا پس از تعمیرات، گارانتی ارائه می شود؟

بله. پس از انجام کامل تعمیرات، گارانتی معتبر دیجی تعمیرکار خدمت شما ارائه خواهد شد تا خیال شما از اصالت و صحت انجام کار مطمعن باشد. دیجی تعمیرکار این مورد را حق مسلم مشتریان خود می داند.

تعمیرات یخچال و ساید بای ساید در چه برندهایی انجام می شود؟

تعمیرات در برندهای که در بخش فوقانی صفحه گفته شده است، انجام می پذیرد و در الباقی برندها با بررسی های بیشتر انجام خواهد شد. دیجی تعمیرکار متعهد به انجام خدمات به صورت اصولی می باشد لذا قبل از تعمیرات، بررسی های تخصصی را انجام خواهد داد.

اگر از تعمیر یخچال خود راضی نباشیم ... ؟
در صورتی که بعد از انجام خدمات توسط متخصصین دیجی تعمیرکار، مشکل یا نارضایتی برای مشتری وجود داشه باشد می توانید با بخش روابط عمومی دیجی تعمیرکار تماس گرفته و نارضایتی خود را اعلام نمایید. در صورت صحت ادعای مشتری و در اسرع وقت تمام ضررهای مادی جبران خواهد شد و یا خدمات توسط متخصصی دیگر ارائه خواهد شد.
زمان حضور تعمیرکار در محل چگونه مشخص می شود؟
پس از تماس مشتری با دیجی تعمیرکار برای تعمیر یخچال، زمان حضور متخصص در محل با هماهنگی مشتری انجام خواهد شد و بهترین زمان از نظر شما برای این کار انتخاب خواهد شد.
ارسال درخواست




    خانهتعمیرات