تعمیر یخچال فریجیدر

تعمیرات در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت
برای سفارش تعمیر یخچال فریجیدر خود می توانید با شماره 22386820 مستقیم دیجی تعمیرکار تماس حاصل فرمایید و یا فرم درخواست تعمیر را تکمیل کنید تا سریعا با شما تماس حاصل شود.

شعبه شمال

شعبه شرق

شعبه غرب

تعمیر یخچال فریجیدر

یخچال

لیست هزینه خدمات
  • تعویض رله استارت از 250T تا 350T
  • تعویض فن از 350T تا 650T
  • تعویض برد و سنسور از 450T تا 850T
  • تعویض موتور کمپرسور از 400T تا 700T
  • تعویض المنت از 300T تا 600T
  • تعویض فیلتر از 250T تا 350T
  • تعویض شیر برقی از 350T تا 450T
  • تعمیر یخساز از 500T تا 650T
  • شارژ گاز از 1,400T تا 2,500T

تعمیر یخچال فریجیدر در منزل می‌تواند یکی از راه حل‌های مقرون به صرفه برای رفع مشکلات جزئی این دستگاه باشد. مثل زمانی که یخچال به دلیل کثیف بودن کویل‌های کندانسور به خوبی خنک نمی‌کند یا گاز خود را از دست داده است. اما برخی از مشکلات جدی‌تر، مانند آسیب دیدگی موتور نیاز به بررسی حرفه‌ای، کمک گرفتن از تعمیرکار یخچال فریجیدر و استفاده از ابزارآلات لازم دارند. 

ایرادات رایج در تعمیر یخچال فریجیدر

یخچال فریجیدر اگرچه یکی از برندهای خوب موجود در بازار است، اما به دلایل متعدد همچون گذر زمان، استفادۀ نامناسب از یخچال، محل قرارگیری نامناسب، نوسانات برق و مسائلی از این قبیل، دچار مشکل می‌شود. در چنین شرایطی توصیه می‌شود که در اسرع وقت نسبت به بررسی مشکل و برطرف کردن آن اقدام شود. این کار گاهی اوقات در خانه قابل انجام است، اما اگر تخصصی در این زمینه ندارید، حتماً از نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر کمک بگیرید. از سری مشکلات مربوط به این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مشکلات مربوط به برق یخچال فریجیدر

عوامل زیادی همچون قطعی برق می‌توانند در بروز مشکل در یخچال فریجیدر تأثیرگذار باشند. گاهی این عوامل گذرا هستند، مثل زمانی که برق قطع می‌شود، سیم کشی دچار مشکل است یا وقتی که پریز برق خراب شده است. در این شرایط برق به یخچال نمی‌رسد و مسلماً کار نخواهد کرد. اما در برخی دیگر از مواقع، مشکلات مرتبط با برق می‌توانند باعث آسیب به دیگر اجزای یخچال مثل برد الکترونیکی آن شوند که در این شرایط مشکل جدی‌تر است و نیاز است که تعمیر یخچال فریزر ساید فریجیدر به دست یک متخصص انجام شود.

مشکلات مربوط به سیستم خنک کننده یخچال فریجیدر

قسمت‌های مختلفی در یخچال‌ها تعبیه شده‌اند که به صورت مستقیم روی سیستم خنک کنندۀ این دستگاه تأثیر می‌گذارند. خرابی یا آسیب دیدگی هر یک از این بخش‌ها می‌تواند در خنک کردن داخل یخچال و فریزر مشکل ایجاد کند. برای مثال اگر یخچال دچار کمبود گاز مبرد شود، به درستی خنک نمی‌شود. 

در سایر مقالات مرتبط همچون تعمیر یخچال بوش به مواردی همچون شارژ گاز یخچال پرداخته شده است. اما علاوه بر گاز مبرد، مشکل خنک نشدن دستگاه به کمپرسور، به عنوان قلب سیستم خنک کننده و فن اواپراتور که وظیفۀ به گردش درآوردن جریان هوا را بر عهده دارد نیز برمی‌گردد. بروز مشکل در هر یک از این قطعات به معنای خنک نشدن داخل یخچال است. از سوی دیگر، فن کندانسور نیز وظیفه دارد تا گرما را از یخچال دور کند. بنابراین اگر این فن خراب شود، یخچال بیش از حد انتظار گرم می‌شود.

مشکلات مرتبط با دیفراست یخچال فریجیدر

یکی از دلایل محبوبیت یخچال‌های امروزی، به عملکرد قطعه‌ای به نام دیفراست مرتبط است که به منظور آب کردن یخ و برفک در انواع یخچال نصب می‌شود. دیفراست خود دارای قطعه‌ای به نام المنت است که وظیفۀ ذوب کردن یخ را در فریزر بر عهده دارد. بنابراین در صورت خرابی المنت، یخ‌ها در فریزر ذوب نمی‌شوند. 

تایمر دیفراست هم منجر به روشن و خاموش شدن این المنت می‌شود که آن هم در صورت خرابی، نیاز به تعویض خواهد داشت. اما اگر صاحب یخچال فریجیدر یا یکی دیگر از برندهای یخچال مثل ویرپول، مابه، بکو، سامسونگ، بلومبرگ، جنرال الکتریک، بوش، دوو یا ال جی هستید، می‌توانید از طریق صفحۀ مرتبط با تعمیر یخچال غرب تهران، هزینۀ تعمیر آن را مشخص کنید.

انسداد در یخچال فریجیدر

تخلیۀ آب اضافی از یخچال به کمک زهکش تعبیه شده در این دستگاه انجام می‌شود که در صورت مسدود شدن، باعث تجمع آب شده و به تبع آن، مشکلاتی را در پی دارد. از سوی دیگر، مسدود شدن لوله‌های هوا که گردش جریان هوا را بر عهده دارند، باعث می‌شود که یخچال به درستی خنک نشود. در این شرایط باید حتماً پاکسازی قسمت‌های مسدود شده و در برخی از مواقع، تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در دستور کار قرار گیرد.

ایراد در ترموستات یخچال فریجیدر

ترموستات یخچال، تنظیم کنندۀ دمای این دستگاه و در واقع جزئی از سیستم کنترل پایدار دمای یخچال است. اگرچه خرابی ترموستات یک مشکل پیچیده محسوب نمی‌شود، اما در شرایط کم توجهی می‌تواند دامنۀ خرابی‌های یخچال فریجیدر و به تبع آن، هزینه‌های تعمیر آن را بالا ببرد. در این شرایط حتماً از نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فریجیدر کمک بگیرید. اما از علائم خرابی ترموستات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خنک نبودن محیط یخچال
  • ثابت نبودن محدودۀ دمایی درون یخچال
  • محیط بیش از حد سرد یا گرم دستگاه
  • کار کردن دائمی و بدون وقفۀ کمپرسور
  • کار نکردن کمپرسور
  • پوسیدگی و زنگ زدگی ترموستات

مشکلات مربوط به در یخچال فریجیدر

علاوه بر موارد ذکر شده، خرابی در یخچال فریجیدر ممکن است برای این دستگاه مشکل ساز شود. برای مثال ممکن است در یخچال به خوبی بسته نشود که در این شرایط، گرم شدن محیط یخچال را به دنبال دارد؛ زیرا هوای سرد دائماً از آن خارج می‌شود. مشکلی که منجر به کار کردن بیش از حد کمپرسور برای جبران هوای سرد از دست رفته می‌شود. در نتیجه، هم به موتور دستگاه فشار وارد می‌کند و هم مصرف برق به شدت افزایش می‌یابد.

در برخی از مواقع نیز ممکن است لاستیک دور در یخچال فرسوده باشد که در نتیجه باعث نشت هوای سرد به بیرون و تبعات ناشی از آن می‌شود. البته در بررسی تعمیرات یخچال ویرپول به روش‌های نگهداری اصولی از یخچال برای جلوگیری از نیاز به تعمیر آن سخن گفته‌ایم. اما در صورت بروز مشکلات مربوط به در، در صورتی که تخصص لازم را برای حل ایراد مورد نظر را ندارید، حتماً از یک تعمیر کار یخچال فریجیدر کمک بگیرید.

معیوب شدن برد یخچال فریجیدر

برد یخچال، برد کنترل یا برد الکترونیکی، به عنوان مغز متفکر یخچال، وظایف متعددی را در دستگاه‌های جدید بر عهده دارد. از کنترل دمای یخچال و فریزر گرفته تا تنظیم چرخۀ دیفراست، نظارت بر عملکرد سایر قطعات، بررسی کارکرد فن‌ها، کمک به درست کار کردن چراغ‌ها همگی به کمک برد یخچال انجام می‌شوند. بنابراین خرابی برد، با از کار افتادن یخچال برابر است.

این قطعه از اجزای مختلفی همچون خازن، رله، تراشه و ترانزیستور تشکیل شده است که در گذر زمان و بر اثر نوسانات برق ممکن است فرسوده یا خراب شوند. گاهی اوقات تعمیر این قطعه به رفع مشکل کمک می‌کند، در حالی که، در برخی از اوقات باید برد را به طور کامل تعویض کرد. ناگفته نماند که هزینۀ تعمیر برد انواع یخچال مثل هزینه تعمیر برد یخچال بکو با فریجیدر متفاوت است. بنابراین بهتر است در صورت نیاز، قبل از اقدام به هر کاری، در مورد هزینه‌های مورد نظر از یک مرکز معتبر و باسابقه مشاوره دریافت کنید.

تعمیر یخچال فریجیدر در منزل

تعمیر یخچال فریجیدر مانند هر دستگاه الکتریکی دیگری، نیاز به مهارت، تخصص و ابزارآلات کاربردی دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود اگر توانایی لازم را برای انجام این کار ندارید، حتماً از تکنسین‌های کاربلد و تعمیرگاه مجاز یخچال فریجیدر در این زمینه استفاده کنید. البته در صورتی که فردی فنی هستید، امکان انجام برخی از تعمیرات ساده در منزل همچون موارد زیر برای شما وجود دارد.

  • تعویض فیلتر آب
  • از بین بردن برفک
  • تنظیم ترموستات
  • تمیز کردن دریچۀ تخلیه

تعمیر تخصصی یخچال فریجیدر با دیجی تعمیرکار

مشکل یخچال شما چیست؟ خنک نمی‌کند؟ یخ نمی‌زند؟ سر و صدای عجیبی دارد یا نشت آب می‌دهد؟ مشکل هر چه که باشد، دیجی تعمیرکار به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را برطرف خواهد کرد. از مزایای استفاده از خدمات مجموعۀ معتبر دیجی تعمیرکار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر در محل در ساعات مختلف شبانه روز
  • استفاده از تعمیرکاران مجرب، آموزش دیده و متخصص
  • استفاده از قطعات یدکی اورجینال
  • بهره مندی از قیمت‌های منصفانه
  • گارانتی خدمات
0/5 (0 نظر)

چرا دیجی تعمیرکار؟

برای تعمیرات یخچال خود می توانید از متخصصین دیجی تعمیرکار استفاده نمایید و دلیل ما برای انجام خدمات دستگاه شما چیست ؟

_

خدمات تخصصی

تعمیرات لوازم خانگی در دیجی تعمیرکار زیر نظر متخصص آموزش دیده و متبهر انجام می شود.

_

قیمت مناسب

قیمت مناسب و منصفانه از تعهدات ما به مشتریان می باشد.

_

تامین قطعات

چنانچه تعمیر یخچال شما نیاز به تامین قطعه اورجینال داشته باشد، دیجی تعمیرکار این وظیفه را بر عهده دارد.

_

گارانتی تعمیرات

تعمیرات انجام شده توسط گروه دیجی تعمیرکار به صورت کتبی گارانتی خواهد شد.

نظرات مشتریان 

سوالات متداول

سوالاتی که شاید در ذهن شما باشد ...

هزینه تعمیر یخچال چقدر می شود؟

هزینه تعمیرات و خدمات انجام شده بروی یخچال با توجه به نوع خدمات و برند مشخص میگردد. همچنین در صورت نیاز به قطعه با صلاح دید مشتری و مشورت شما اقدام به تعویض قطعه خواهد شد.

آیا پس از تعمیرات، گارانتی ارائه می شود؟

بله. پس از انجام کامل تعمیرات، گارانتی معتبر دیجی تعمیرکار خدمت شما ارائه خواهد شد تا خیال شما از اصالت و صحت انجام کار مطمعن باشد. دیجی تعمیرکار این مورد را حق مسلم مشتریان خود می داند.

تعمیرات یخچال و ساید بای ساید در چه برندهایی انجام می شود؟

تعمیرات در برندهای که در بخش فوقانی صفحه گفته شده است، انجام می پذیرد و در الباقی برندها با بررسی های بیشتر انجام خواهد شد. دیجی تعمیرکار متعهد به انجام خدمات به صورت اصولی می باشد لذا قبل از تعمیرات، بررسی های تخصصی را انجام خواهد داد.

اگر از تعمیر یخچال خود راضی نباشیم ... ؟
در صورتی که بعد از انجام خدمات توسط متخصصین دیجی تعمیرکار، مشکل یا نارضایتی برای مشتری وجود داشه باشد می توانید با بخش روابط عمومی دیجی تعمیرکار تماس گرفته و نارضایتی خود را اعلام نمایید. در صورت صحت ادعای مشتری و در اسرع وقت تمام ضررهای مادی جبران خواهد شد و یا خدمات توسط متخصصی دیگر ارائه خواهد شد.
زمان حضور تعمیرکار در محل چگونه مشخص می شود؟
پس از تماس مشتری با دیجی تعمیرکار برای تعمیر یخچال، زمان حضور متخصص در محل با هماهنگی مشتری انجام خواهد شد و بهترین زمان از نظر شما برای این کار انتخاب خواهد شد.
ارسال درخواست




    خانهتعمیرات