ارور E27 ظرفشویی بوش
ارور E27 ظرفشویی بوش
دانشنامه
_

ارور E27 و نحوه رفع آن در ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندها در میان خانه های ایرانی می باشد اما این دستگاه به مانند هر دستگاه دیگر نیز می تواند دچار خطا و ایراد شود. نمایشگر دیجیتال ماشین ظرفشویی بوش قبل از خطرناک تر شدن اوضاع به کمک شما خواهند آمد تا از اوضاع دستگاه خود مطلع شوید.
ارور E27 ماشین ظرفشویی بوش نیز از دسته خطاهای رایج این دستگاه می باشد که در این مقاله در مورد چیستی آن، علت و نحوه رفع کردن این ارورها صحبت کرده ایم پس همراه متخصصین دیجی تعمیرکار باشید.
برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود نیز می توانید از خدمات این شرکت استفاده نمایید و دپارتمان تخصصی تعمیر ظرفشویی بوش نیز در کنار شما خواهد بود.

لوازم خانگی برقی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و... که در سال‌های اخیر تولید شده و می‌شوند، دارای یک صفحه نمایش هستند. این نمایشگر روی دستگاه‌ های برقی، علائم و ارورهایی را به کاربر نشان می‌ دهد. این ارورها و کدهای خطا روی یک وسیله مانند ماشین ظرفشویی نشان می ‌دهد که این دستگاه دچار چه مشکلی شده است تا کاربر برای تعمیر آن اقدام کند اما چنانچه راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی را بدانیم در این مشکل دچار نمی شویم. می خواهیم در ادامه به بررسی کد خطا یا ارور E27 ظرفشویی بوش بپردازیم. با دیدن هر اروری و یا به محض متوجه شدن ایراد و اشکالی در ماشین ظرفشویی بوش خود با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید. کارشناسان دیجی تعمیرکار، شما را راهنمایی خواهند کرد. اگر نیاز به تعمیر اساسی و یا تعویض قطعه‌ ای باشد، در محل شما خواهند شد و به تعمیر دستگاه شما خواهند پرداخت.

ارور E27 چیست؟

کاربران بسیاری کد خطا یا ارور E27 را در ماشین ظرفشویی بوش مشاهده می کنند. اما علت بروز این کد خطا چیست و چرا روی نمایشگر ظرفشویی بوش ظاهر می شود؟ دلیل آن نوسانات برق است. پس این ارور E27 به علت نوسانات برق روی نمایشگر دستگاه شما ظاهر شده است. این یعنی خرابی و ایرادی در دستگاه ماشین ظرفشویی بوش شما به وجود نیامده است و این کد خطا نشان دهنده معیوب شدن یک قطعه در دستگاه نیست بلکه ناشی از نوسانات برقی و پایین رفتن ولتاژ است. معمولاً هنگامی که شما ماشین ظرفشویی بوش را به صورت مستقیم به برق وصل می کنید، دچار این مشکل خواهید شد و این ارور را مشاهده خواهید کرد. همواره توصیه می‌شود که از یک محافظ برق مطلوب برای ماشین ظرفشویی استفاده کنید. 

عواقب ارور E27

گفتیم که نوسانات برق باعث بروز کد خطای E27 در ماشین ظرفشویی بوش خواهد شد. این را بدانید که همین مشکل ممکن است که دستگاه بوش شما را دچار مشکلات و ایراد دیگری کند. در حقیقت نوسانات برقی شوک های زیادی را به ظرفشویی بوش شما وارد خواهد کرد که مشکلات گسترده ای مانند سوختن کامل و یا نیم سوز شدن برد و آسیب دیدنِ قطعات دیگر را در پی خواهد داشت. این را نیز بدانید که با سوختن و خراب شدن برد دستگاه، باید برای تعویض آن اقدام کنید و هزینه خرید و یا حتی تعمیر برد ظرفشویی بالا است. پس این کد خطای E27 را جدی بگیرید و برای رفع آن اقدام نمایید.

تعمیر ظرفشویی بوش

تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش

اگر برد دستگاه شما خراب شود و از کار بیفتد، دستگاه روشن نخواهد شد. و یا حتی مکن است که در حین کار خاموش شود. از علائم دیگر خرابی این قطعه می توان به بوی سوختگی، تخلیه نکردن آب و گرم نشدن اب اشاره کرد. اگر متوجه خرابی این قطعه یعنی برد ماشین ظرفشویی بوش شدید، به دیجی تعمیرکار تماس بگیرید. تکنسین مربوطه در محل شما حاضر خواهد شد و دستگاه را باز خواهد کرد. پس از برسسی متوجه خواهد شد که اگر برد قابل تعمیر باشد، برای تعمیر کردن آن اقدام می کند اما اگر سوخته باشد و باید تعویض شود، از قطعه اورجینال و اصلی برای تعویض استفاده خواهد کرد. از آنجا که قیمت این قطعه بسیار بالا می‌باشد، تکنسین مربوطه برای تعمیر آن تلاش خواهد کرد تا کاربر هزینه زیادی را بابت رفع این مشکل نپردازد.

رفع کد خطای E27 ماشین ظرفشویی بوش

ابتدا این را بدانید که بهتر است بدون محافظ دستگاه خود را به برق شهری متصل نکنید. پس قبل از استفاده از این دستگاه حتماً ترانسفورماتور ماشین ظرفشویی و یا محافظ برق را به آن متصل کنید. همین مورد باعث می شود که در آینده دچار هزینه های سنگینی مانند تعویض برد نشوید و البته احتمال خرابی دستگاه را نیز تا حدی کاهش خواهد داد. پیشنهاد میکنیم که راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی بوش را مطالعه نمایید.

مورد دیگری که معمولاً به آن توصیه می شود، این است که دستگاه خود را در اوج مصرف برق روشن نکنید. یعنی شستشوی ظروف خود را در ساعات کم مصرف انجام دهید. برای اینکه شما عزیزان را راهنمایی کنیم، بدانید که اوج مصرف برق در تابستان بین ساعات 19 تا 23  و در زمستان بین ساعات 18 تا 22 است. کم باری برق نیز در تابستان بین ساعت 23 تا 7 صبح و در زمستان بین ساعت 22 تا 6 صبح می باشد. این را بدانید که هر چه میزان مصرف انرژی کمتر باشد، احتمال بروز کد خطای E27 کمتر خواهد بود. راه دیگر مواجه نشدن با ارور E27، استفاده از برنامه هایی با زمان شستشوی کوتاه و دمای پایین آب است. این گونه مصرف برق کاهش پیدا می کند و به قطعات دستگاه فشاری وارد نمی شود.

به محض اینکه متوجه بروز هر گونه خطا، ایراد و مشکلی در ماشین ظرفشویی بوش خود شدید، با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید. تکنسین‌ مربوطه در اسرع وقت در محل شما حاضر خواهد شد و به تعمیر ماشین ظرفشویی شما خواهد پرداخت. 

0/5 (0 نظر)